Mashable prošel radikální změnou designu, je responzivní a více sociální

4. 12. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Radikální proměnou prošel technologický web Mashable.com. Responzivní design, větší důraz na využívání dat ze sociálních sítí, nové diskuse, umožňující vkládat fotky z Instagramu a Flickru, videa z YouTube a Vimeo či hudbu z Soundcloudu a Spotify. To jsou jen některé novinky, na které se mohou čtenáři těšit. 

Radikální proměnou prošel technologický web Mashable.com. Responzivní design, větší důraz na využívání dat ze sociálních sítí, nové diskuse, umožňující vkládat fotky z Instagramu a Flickru, videa z YouTube a Vimeo či hudbu z Soundcloudu a Spotify. To jsou jen některé novinky, na které se mohou čtenáři těšit. 

Mashable se vydal cestou responsivního designu proto, že téměř třetina přístupů na web je prostřednictvím mobilů či tabletů. Uživatelé čtou Mashable na více než 2500 různých zařízeních. To je tak důvod, proč se jeho tvůrci vydali cestou responzivního designu a nikoli cestou mobilních aplikací.

Zdroj: Mashable a Foliomag

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).