Hlavní navigace

Media Club zahájil spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia

Jan Brychta

Zastoupení televize Prima a některých dalších stanic začne od příštího roku neexkluzivně obchodovat televizní kanály z portfolia společnosti Atmedia.

Doba čtení: 2 minuty

Nově navázaná spolupráce má přinést více reklamních zásahů prostřednictvím GRPs a vylepšení kampaní u tří nabízených typů balíčků. Nově zastupovanými tištěnými tituly se staly časopisy Playboy a Prima Zoom. Vzhledem k růstu počtu prodaných GRPs budeme i nadále uplatňovat inflační politiku růstu cen tak, abychom byli schopni uspokojit veškerou poptávku i v budoucím roce. Věříme, že nová cenová politika přinese optimalizaci ve vytížení sezón, a díky nově zastupovaným médiím umožníme klientům dosáhnout lepší reach na afinitní cílové skupiny, říká Ladislav Dianiška, obchodní ředitel společnosti Media Club.  

Ladislav Dianiška

Do dalšího roku zachovává Media Club stejnou strategickou cílovou skupinu 15–69 let, která odpovídá ekonomicky aktivní populaci České republiky i rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Dále navyšuje ceníkové ceny v průměru okolo deseti procent a sezonní indexy v červnu, září a prosinci. Větší důraz chce obchodní zastupitelství klást také na některé příplatky, jako například když si zákazník vyžádá konkrétní pozici v reklamním bloku nebo se aliančně propojí s dalším klientem ve spotu. 

Nové rozložení bundlu

Media Club také upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji ve společných balíčcích, v tzv. bundle. Zastoupení stanic u bundle Exclusive, který přináší klientům lepší afinitu, bude nově v poměru Prima padesát procent, Prima Cool čtrnáct procent, Prima Love osm procent, Prima Zoom sedm procent, Prima Max osm procent, skupina Barrandov tři procenta a ostatní stanice zastupované Media Clubem deset procent, kde budou i kanály Atmedia. 

KL2018 Tip nominace


Autor: Media Club

Bundle zaměřený na děti ve věku čtyři až čtrnáct let tvoří ze sedmi procent dětské ranní pásmo Primáček, Prima Cool ze 35 procent, Prima Comedy Central devatenácti procent, Nickelodeon 22 procent a kanály ve skupině Atkids sedmnácti procent, kterým dominuje Disney Channel. Součástí obchodní politiky jsou i motivační slevy. Všichni klienti, kteří uzavřou objednávku kampaní na příští rok do poloviny letošního prosince, budou mít zachovaný off prime time koeficient na úrovni 0,8. 


Autor: Media Club

Stejně jako letos bude Media Club zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na televizních stanicích, tak v online a v tištěných časopisech. I nadále zastupuje rozhlasové stanice ze sítě Radio United Services, hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Mňam TV společnosti CE Media. Nově k nim přibudou kanály zastupované společností Atmedia. 

Našli jste v článku chybu?