Vlákno názorů k článku Michal Heisig: Krize je pryč, Seznam roste meziročně o 18 procent od navstevnik - Ještě sám sebe doplním, mluví snad za vše: "....,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 7. 2011 5:57

    navstevnik (neregistrovaný)

    Ještě sám sebe doplním, mluví snad za vše:

    "...., čtvrtá kolegyně potom prodej předplatného řemeslníkům a stavebním firmám. „Přišla k nám ze Seznamu, kde prodávala záznamy v katalogu Firmy.cz. Zatím ji sice nedokážeme zaplatit tak dobře jako Seznam, ale chce pro nás pracovat, protože jí to připadá smysluplnější,“

    zdroj:
    http://www.lupa.cz/clanky/startup-po-dvou-letech-co-se-naucili-nejremeslnici-cz/

  • 5. 7. 2011 5:02

    navstevnik (neregistrovaný)

    "Ale klienti začali více měřit, co jim reklama přináší"

    Právě o tom to je. Dokud se najde v ČR dost hlupáků (ano pořád najde, dle obch. výsledků firmy), tak Seznam bude růst dál. Jenže ne moc dlouho. Jejich služby jsou zastaralé. Na internetu dnes najdete mnohem zajímavější věci za podobné peníze(mnohdy i levněji) než profil na firmách za citlivých 12 000 ročně, který Vám reálně nepřivede žádné zákazníky.

    Je to smutné. Firma těží jen ze své značky a "velikosti" na českém internetu. Konečný užitek firmám ale za ty peníze nepřináší.

    k praktikám SEO - ano, je to tak, Seznam samozřejmě neveřejně upřednostňuje stránky ve výsledcích na určité(á) klíčové(á) slova jen z toho důvodu, že u nich dotyčný platí... tohle je ale už dost známý fakt mezi lidmi, kteří se v tom pohybují...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).