Hlavní navigace

Microsoft druhou nejlepší značkou roku 2006

4. 8. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Časopis BusinessWeek společně s Interbrand vydal žebříček se stovkou nejlepších značek roku 2006. Na prvních pěti příčkách se oproti roku 2005 žádné přesuny nekonaly. První je Coca Cola, druhý Microsoft a třetí IBM. Následuje GE a Intel. Z firem působících na poli počítačů a telekomunikací se v první dvacítce žebříčku umístily společnosti Nokia (šestá), Hewlett-Packard (třináctá), Cisco (osmnáctá) a Samsung (dvacátá).

Časopis BusinessWeek společně s Interbrand vydal žebříček se stovkou nejlepších značek roku 2006. Na prvních pěti příčkách se oproti roku 2005 žádné přesuny nekonaly. První je Coca Cola, druhý Microsoft a třetí IBM. Následuje GE a Intel.

Z firem působících na poli počítačů a telekomunikací se v první dvacítce žebříčku umístily společnosti Nokia (šestá), Hewlett-Packard (třináctá), Cisco (osmnáctá) a Samsung (dvacátá).

Google si polepšil z osmatřicáté příčky na čtyřiadvacáté místo. Yahoo se oproti loňsku posunulo dopředu o tři místa na pětapadesátou příčku. Celých 51 procent všech značek pochází z USA. Následuje Německo s devíti značkami a Japonsko s Francií s osmi značkami. Česká republika žádnou značku v první stovce nemá. (Milan Kryl)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.