Hlavní navigace

Microsoft prodává agenturu, která mu pomohla s logem pro Bing

10. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft prodává reklamní agenturu Razorfish (dříve Avenue A/Razorfish), která se mimo jiného podílela i na návrhu loga jeho nového vyhledávače Bing. Microsoft se stal vlastníkem této agentury v roce 2007, když koupil aQuantive. Nyní ji od Microsoftu kupuje francouzská reklamní skupina Publicis Groupe. Redmondský softwarový gigant za Razorfish vyinkasuje dohromady 530 milionů dolarů. Část získá v hotovosti, část v akciích.

Microsoft prodává reklamní agenturu Razorfish (dříve Avenue A/Razorfish), která se mimo jiného podílela i na návrhu loga jeho nového vyhledávače Bing. Microsoft se stal vlastníkem této agentury v roce 2007, když koupil aQuantive. Nyní ji od Microsoftu kupuje francouzská reklamní skupina Publicis Groupe. Redmondský softwarový gigant za Razorfish vyinkasuje dohromady 530 milionů dolarů. Část získá v hotovosti, část v akciích.

Agentura i po další změně vlastníka bude nadále působit na trhu pod svou vlastní značkou. Sídlí v Seattlu a zaměstnává asi dva tisíce lidí. Mezi její významné klienty patří třeba Dell, Disney nebo Nike. Microsoft má v plánu s agenturou Razorfish spolupracovat i po jejím odprodeji. (CNET News)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).