Hlavní navigace

Microsoft spouští online prodej

15. 11. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft potichu spustil vlastní online obchod. Ten nese velmi signifikantní označení Microsoft Store a společnost zde nabízí k prodeji stahovatelné verze vlastních softwarových aplikací (včetně upgradu a aktualizací) a v USA také produkty své hardwarové divize. Přestože se píše rok 2008, jedná se teprve o první pokus společnosti prodávat své softwarové produkty formou digitálního downloadu. To by samo o sobě možná ještě v případě Microsoftu nebylo tak překvapivé. Lehce zarážející je ovšem…

Microsoft potichu spustil vlastní online obchod. Ten nese velmi signifikantní označení Microsoft Store a společnost zde nabízí k prodeji stahovatelné verze vlastních softwarových aplikací (včetně upgradu a aktualizací) a v USA také produkty své hardwarové divize. Přestože se píše rok 2008, jedná se teprve o první pokus společnosti prodávat své softwarové produkty formou digitálního downloadu. To by samo o sobě možná ještě v případě Microsoftu nebylo tak překvapivé. Lehce zarážející je ovšem fakt, že zde Microsoft nasadil naprosto nekompromisně totožné ceny, jako u plnohodnotných krabicových verzí softwaru. Téměř to vypadá, jakoby Microsoft říkal: Online prodej je pro nás stále jen alternativa, nikoli priorita. (Yahoo News, Downloadsquad)

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).