Microsoft chce své produkty a služby zákaznické základně představovat prostřednictvím nového českého webu Digitální svět. Jedná se o katalog produktů nabízející konkrétní výrobky Microsoftu z kategorií focení, video, hudba, online, hry, domácí kancelář, nástroje, mobilita a inovace. Prostřednictvím nového webu propaguje operační systém Windows 7, kancelářskou sadu Office 2010, herní konzoli Xbox 360, služby Windows Live či mobilní systém Windows Phone 7 a další produkty.
Požadavky uživatele na webovou prezentaci se vyvíjejí stejně rychle jako technologie. Dnešní uživatel očekává, že práce s webovou prezentací pro něj bude pohodlná a příjemná. Snažili jsme se proto udělat tyto internetové stránky tak, aby se mohl uživatel seznámit s produkty Microsoftu jednoduše podle svých potřeb a nemusel je složitě vyhledávat,
říká Alois Balíček, manažer marketingu v české pobočce společnosti Microsoft.
Zdroj: tisková zpráva