Asi mají rozumné vedení. Tady to totiž je tak, že šéf té slečny na přepážce je denně sprdáván, jakto že mu ubývají pojištěnci a dle zákonu padajícího exkrementu nadává jí. Ta je vyplašená a bojí se, esli tohle náhodou není kontrola tak si prostě odsype ty své povinné otázky, zda si to přeci jen nechce rozmyslet. Do toho přijde krakonoš a seřve ji taky, co si to dovoluje (efekt to má zhruba stejný jako když někdo řve na babu na poště, proč tam jsou takové fronty, nebo na Ukrajinku na kase superhyper, proč mají rohlíky za 2 koruny). Ona pak přijde domů, spráská nebohá dítka a štěká na manžela, který si pak tu frustraci zase vyleje na trafikantce, proč není jeho oblíbené Rudé právo a tak to jde furt dokola.
Já jsem na obtěžování marketingem od české pojišťovny zareagoval tak, že jsem jim vypověděl smlouvy na pojištění chaty a bytu. Přál bych vám vidět vykulený xicht té slípky, které jsem žádost o zrušení pojištění dával!
Zdržel bych se sice urážlivého označení té konkrétní zaměstnankyně. Ale od doby co reprezentuje ve vztahu k zákazníkovi svého zaměstnavatele, tak ho reprezentuje se vším všudy. Nelze se schovávat za to, že spam rozesílá ve firmě jiné oddělení, jiný zaměstnanec. To zákazníka nezajímá.
Prostě LOL.
Ta holka u které to začalo pracuje jako řadový zaměstnanec pojišťovny, která měla za úkol vyřídit výpověď zákazníka.
Tvůj sugestivní slib o "nikdy nezhřeším" ale čtenáři nepřímo podsouvá, jak kdyby ta zaměstnankyně z povelu vedení firmy dopoledne trávila malé děti radioaktivní zeleninou a na noční směně zavážela nebezpečný odpad do Vltavy.
Jinak jste buď nikdy nebyl zaměstnanec, nebo jste dobrej pokrytec. :)
toto delam zcela bezne. po kazdem nakupu (doruceni) v eshopu nebo registraci kdesi na webu jde okamzite cela domena na blacklist. jeste se mi v ZADNEM nepodarilo z jejich spamlistu dostat "po dobrem".
Ideálně blacklisty propagovat i dál... Po nějaké době nebudou takové maily chodit nikomu a odesílatel se začne divit, co se děje... a třeba mu to časem i dojde. :-)
Na druhou stranu se nám už několikrát stalo, že se klientův mail server ocitnul na globálních blacklistech a dost jsme se zapotili, abychom to co nejrychleji vyřešili... Ale to byla podle všech indícií práce konkurence, což je bohužel stinná stránka tohoto řešení problému :-(
Výborný článek, docela jsem se zasmál i nad zmínkou o hotelu pod stromem a nostalgicky zavzpomínal na nabízené sele na rožni. :-D Vím, že celý název firmy nechcete uvést, ale jsem na dobré stopě, když si myslím, že začíná na M a končí na t? Děkuji za odpověď.
Ja to delam variantne tak ze uvedu spamovej mail, ze kteryho si vytahnu inkriminovanej mail, jinak se v nom automaticky vsechno maze. Pripadne si zalozim jednorazovej alias ;).
To ještě nic není proti blacklistům, které evidují celé cloudy po dosazení určitého počtu spamů z nich (např na takovém BL byl a možná ještě je cloud Telefoniky O2 = 1.2 mil IP adres) a pokud jste součástí toho cloudu, tak selektivní vyřazení vaší IP zápisem do whitelistu je placená služba!
Nahlásil bych je normálně poskytovateli služeb e-mailu, nejlépe free, nebo ISP. A ať si pak přičítají své blbosti že jejich e-maily mnéhé servery zahazují jako SPAM. Vždyť to je konec konců SPAM, jak vyšitý.
Nějaké hrození zákony a úřady je příliš vysylující.
Vojto, klidně bych se nebál uvést název firmy a ještě bych jim pak poslal link na zmíněnou glosu ;-) A poslal bych jej jmenovitě oné paní/slečně, která se tak dušovala, že nevyžádané maily ustanou.
Těžká věc, někdy se provádí "mystery shopping" i za pomoci skutečných klientů, ta slečna ví prd, jestli je ten před ní zákazník nebo kontrola. A na těhle místech jsou předepsané "komunikační skripty", kterých se bohužel musejí držet.
a co , kdyz policko bylo prazdne a nebo zatrhnute a ono pisemne pozadal o nezasilani dalsich mailu (na coz ma narok i kdyz mel puvodne pole zaskrtnute). Oni pak posilaj vse dal jak pise.
Ja to resim proste tim formularem na UOOU a mam klid. Oni pak maji strach , protoze , kdyz se po me najde jeste jenom jeden, tak, uz jim leti fakt pokuta a to si kazdy rozmysli.
Komunikační skript pro zákazníka, který vypovídá smlouvu a přinesl vyplněný formulář, čili je pevně rozhodnut, by měl vypadat poněkud jinak, než lovení potenciální ovečky. Jenže pro mangement jakékoli firmy je nespokojený zákazník anomálie, kterou je nutno za každou cenu zlámat, aby nekazil dokonalý image. Pak se ovšem nemohou divit, že je ,,styčný důstojník" seřván.
Kdyby jen to... zatim co jinde vetsinou staci zavolat (napsat) ze problemovy spamer byl odstranen tak nekteri si z toho udelali zivnost... Normalne vas z BL odstrani hned po nahlaseni (pokud se problem neopakuje...kdyz jo dostanete +24h) ale nedavno jsem se setkal ze automat me odstrani za TYDEN!!! A pokud chci hned mam si to zaplatit... (taky super byt v cloudu)
Nikdo se nediví že je daný "styčný důstojník" seřván. Tím že ho seřvete bohužel klesáte na dost nízkou úroveň, nicméně věřím že jsou na podobné lidi zvyklí.
Tím se té firmy nezastávám. Nechová se správně. Nicméně, lze tu situaci řešit jinak, třeba slušně trvat na svém, slušně jí uprostřed hovoru přerušit že jste pevně rozhodnut a že nemá cenu Vás přemlouvat. Nevím na jaké pozici děláte, ale zkuste si projet pamětí kdy jste Vy, či některý Váš přítel musel hájit pozici firmy i když jste s ní nesouhlasil (já se s tím setkal ve všech čtyřech firmách kterými jsem prošel). V té pozici může být i ta Vaše "slepice"
...podobně je na tom i cybex.cz, který sice v e-mailu uvádí odkaz na zrušení odběru novinek, ale tento odkaz už přes 4 roky nefunguje. Stejně tak i asbis.cz chrlí 3-5x týdně akce typu "kupte 10 LCD monitorů XY a získejte USB flashku".
No předpokládám, že jsi ten typ, co střídá zaměstnání častěji než ponožky. Ovšem s hlavou hrdě vztyčenou, aby si manažeři mysleli, o jakého borce to nepřišli...
Spíš mi příjde jako ten typ, co z SPT Telecom atd vyhodili na paragraf a co se zamknul do své paranoidní vyšinuté ulity, ze které štěká do okolního světa své halucinace, nasraný na veškerý okolní svět, i sám na sebe (že by byla v minulosti i nějaká ta spoluprácička se státní bezpečností)...
Snad už to nebude dlouho trvat, když už je v tom důchodu...
To by se mi taky libilo... moje posledni zkusenost s bankou (CSOB) byla presne opacna. prisel mi dopis abych si vyzvedl novou kartu. prisel jsem na pobocku a nez mi proti podpisu dali kartu musel jsem absolvovat dotaznik (o kterem jsem rikal ze nemam cas), 3x odmitnout dotaz na nastaveni kontokorent a odmitnout kreditni kartu (coz uz jsem udelal v minule dobe trikrat) abych po dvaceti minutach kartu dostal... jak jsem bohuzel za tyden zjistil - karta byla neaktivovana protoze na to ta zenska za prepazkou zapomnela kdyz mi nutila sluzby, ktere nechci a nepouzivam (jak bylo z dosavadniho vedeni uctu videt)... v tu chvili jsem byl tak nastvanej ze jsem vazne uvazoval ze u te banky okamzite skoncim...
Obzvlášť když máte po ruce spoustu důkazů, třeba o porušení zákona týkajícího se rozesílání nevyžádané pošty a reklamy. Zkuste to, rozhodně se pobavíte líp, než ta firma!
A možná že se i dočkáte, že si po pokutě dá s obtěžováním pohov...i když to by byl asi přílišný idealismus.
tebe bych chtěl mít za šéfa! Já jsem bůh, i když jsem blbej jak bedna kytu, že? Když jsem pracoval jako řadový zaměstnanec na montážích, dospěl jsem během krátké doby k tomu, že jsem začátkem měsíce dostal seznam úkolů a termíny jel jsem si zcela podle svého, moji šéfové nebyli blbí a rychle přišli na to, že je to pro ně i pro mne výhodné. Dnes by bylo něco takového nepředstavitelné, protože ISO je nad zdravý rozum. Ještě štěstí, že už jsem z kola venku.
S Telecomem jsem nikdy nic společného neměl. Telekomunikace u nás dělalo, v době, kdy jsem v nich pracoval, několik firem a všechny byly o několik řádů lepší.
Také jsem rušil kdysi účet v GE money bank. Proběhlo to celkem korektně, jenže po čtvrt roce mne začali spamovat a přestali, až když jsem je napráskal na UOOU.
Na montážích jsem vydržel deset let. Začínal jsem jako řadový dělník s pokaňkaným kádrovým posudkem, (odmítl jsem vstoupit do SSM) a končil jako vedoucí čety s osmičkou a osobním ohodnocením. Dalších 5 let jem dělal jako vedoucí projektant a k řemeslu jsem se vrátil, když nám vedení chtělo ,,ztvrdit" normy. Řekl jsem jim, že odejdu, když to udělají a také jsem odešel. Dali mi devět měsíců (6 +3) a poslední dva se mne snažili zkorumpovat vším možným. Ale tomu už dneska těžko někdo uvěří, taková ,,nepřizpůsobivost" už není v módě.
Rudé právo nikdy mojí oblíbenou tiskovinou nebylo. Takhle ABC, Věda a Technika, Radioamatér, Vesmír, Živa... A té slečně jsem jen řekl, ať se nenamáhá, že to má marné.
Já takovýhle problémy nemám, ale našel bych si na webu kontakt na šéfa příslušného oddělení, případně celé firmy, a ty reklamní maily jim přeposílal s tím, že o ně nemám zájem. Myslím, že by s tím za chvíli něco udělali :-).
Zamýšlým se, až se mi z hlavy kouří, ale nic špatného na tom, že nechci být obtěžován bandou idiotů vašeho typu, neshledávám. Spíš si vzpomínám na to, jak se kdysi říkalo: Dobré zboží se chválí samo a Méně bývá více. Pokud se snažíte vnucovat za každou cenu široké veřejnosti zmetky, musíte počítat s oprávněným postihem. A jistě je vám také známo, že časté otravování vyvolává u cílové skupiny alergii nejen na vaši firmu, ale i všechny ostatní, které se pokušejí o něco podobného.
Vojtechu oprav si tam preklepy a chyby. Ostudo.
Jinak k tematu:
Chcete registraci? - Nemam zajem, koupim to jinde.
Potvrzeni objednavky mailem? - ok, tu mate freemail s filterm IncomeToBin
Posilate spam? - rovnou na blacklist, RBL apod. a pak UOOZ
rozhodně se dozvědět o takovém zaměstnanci tak ho kopu přes celou kancelář, že mu ani hodina na sbalení stačit nebude (zaměstnanec který šíří špatné jméno o firmě to je snad i na soud)
vzhledem k tomu, že určitě vyřizují miliony žádostí a papírování, tak jeden klient, který má tak přehnanou reakci a jistě bude jeho problém zatím velice ojedinělí asi ze židle nikoho nezvedne a dokonce si myslím, že je to dobře, protože v dnešní době musí být firma především efektivní
obětujte pár korun a pošlete tu žádost o vyřazení doporučeně do vlastních rukou s doručenkou řediteli nebo jednateli. Když se nezadaří tak zas, ono ho to nebude bavit a nějaký lopatě dá příkaz ať toho vola co ho furt prudí smažou.
Mně ano, teda asi na potřetí, ale podařilo.
Jinak s článkem souhlas, někdy se opravdu těžce zbavuje "newsletterů"
Řeším to tak, že používám službu Jettable mail, výborná věc. Kdo nezná: založí to mail s paltností, kterou určíte (24 hodin až týden) a přeposílá, co přidje, na váš mail. Po určené době ten alias přestane fungovat. Zajímavé, že zatím se mně stalo jen jednou, že mail v té doméně při registraci odmítli :-)
Stačilo například zaslat na daný mail server e-mail jehož předmět byl takový a takový a on podle toho příkazu a dalších parametrů byla automaticky vytvořena e-mailová schránka. Kompletní obsluha přes příkazy uváděné jako předmět.
Také existovala služba, že jste prostě někomu řekl ať vám pošle e-mail na "cokoli jedinečného"@"doména tehdejší služby".com a při příchodu takového e-mailu na daný e-mail server byla automaticky vytvořena e-mailová schránka s omezenou dobou platnosti (tuším 14 dní) a omezenou velikostí. Takovouto schránku jste si mohli zcela bezpečně vybrat jen vy a odesílatel zprávy protože šance, že by někdo další uhodl její jméno byla mizivá.
Gmail nabízí možnost použít mailovou adresu jmeno+cokoliv@gmail.com, kde všechny maily v tomto formátu spadnou do vaší schránky - a vy si pak můžete přidat filtr aby se např. maily na jmeno+inkriminovanyobchodcz@gmail.com házely do koše...
Nechápu na co si stěžujete!
pokud něco někde objednáte a necháte zatrhlé políčko "chci dostávat novinky a zpravodaj blabla.. na svůj e-mail" tak potom nebečte že Vám něco chodí a nedělejte hrdiny s uoos apd.
Pokud to je zatrhlý, tak nějaký úřad se jen omluví e-shopu za neoprávněnou stížnost.
Co jsem tak slyšel, tak na call centrech je max. úmrtnost zaměstnance asi tak dva roky. Déle tam nikdo nevydrží. Kvůli s prominutím hovadům, kteří si vylévají na nich vztek.
Zákazník si ve své tuposti neuvědomuje, že ta "slepice" za přepážkou s jeho problémem většinou nic udělat nemůže. Má jen omezené kompetence a dobře jí naučili, že na podobné omezence musí použít metodu obehrané desky. To že marketingové oddělení rozesílá spam, to ona skutečně nevyřeší. A když jí tam s tím někdo otravuje, tak dá desku na gramofon a myslí si něco o prdeli. Stejně jako ten zákazník.
Teď samozřejmě píšu k danému případu. Obecně nejsou neobvyklé situace, kdy za tou přepážkou sedí nějaká slepice která by něco dělat mohla, ale je buď líná nebo blbá (případně obojí). V tomto konkrétním případě, co mohla udělat? Říci Krakonošovi "zažalujte prosím naší firmu, ať si to konečně naše marketingové oddělení upraví"? Nebo mu řici "na mě kašlou, děláte dobře že jdete ke konkurenci"? Nejrozumnější odpověď by asi bylo slušné poslání do háje typu "vyrozumím naše marketingové oddělení, ale bohužel nemám více pravomocí". Jenže inteligentní člověk pochopí že to je slušné poslání do háje ...
Myslíš tu svou? Jsem zvyklý bavit se s myslícími lidmi! S nepovedenou napodobeninou přehrávacího systému se rozumně komunikovat nedá. Ostatně co na tom! Ta dívenka tam určitě bude sedět dál a management se kvůli jednomu případu za nos určitě nechytí a bude svými ,,výhodnými" nabídkami otravovat ostatní klienty vesele dál.
Sviňárna první třídy je, že to okénko je defaultně zatrhnuté! Stačí si ho nevšimnout a je zle. Takže, když už posíláte na UOOU stížnost, požadujte také odstranění toho zatržítka.
Někdy v květnu jsem u Mironetu kupoval inkousty do tiskárny. Na netu jsem zjistil, že zboží mají na skladě, dostavil jsem se osobně a učinil objednávku, kontakt na sebe jsem jim nedal, s tím, že vím, že zboží mají a že si ho hned odnesu. Šklebili se jak stádo čertů na svěcenou vodu, ale požadované jsem nakonec obdržel. Naštěstí mám hroší kůži takže tlakům na to, abych se zaregistroval, nebo udal E-mail jsem úspěšně odolal.
Hájit pozici firmy i když jsem s její politikou nesouhlasil? Tak k tomu jsem se nikdy nesnížil a nikdy nikdo ode mne nemůže něco podobného očekávat! Pokud firma udělá botu a zjistím to, upozorním nadřízené a když to nepomůže, tak i potenciální zákazníky. Ale nikdy se nebudu vědomě podílet na jakékoli špinavosti!
Vždycky ho mají zatrhnuté. Ono je mnohem efektivnější nechat ho zatrhnuté, protože si toho občas někdo nevšimne, než ho nechat prázdné a spoléhat na to, že někdo po zasílání spamu zatouží.
Zaměstnanec jsem byl celý život, pro dnešní managory dost nepohodlný. A bůh ví, co ta holka ve volném čase dělá, možná, že ten nebezpečný odpad do Vltavy klidně vozí, když jí to šéf dá befelem. Dnes je to o tom, že jakýkoli šéf si klidně může dovolit nařídit sebevětší debilitu a zaměstnaci nezbývá, než srazit kufry, zařvat: Jawohl herr kommandant (nebo, abychom byli styloví: Yes sir) a mlčky trpět, když to pak za šéfa odnese.
Hovada jsou ti, kteří taková call centra zřizují! Služba, která nic nevyřeší a jen blábolí nesmysly, je zbytečná a peníze zbůhdarma žeroucí. Specielně v tomhle případě bych na jejím místě ten papír převzal, zkontroloval, zda obsahuje předepsané náležitosti, poděkoval a rozloučil se! Když od nějaké firmy odcházím, tak opravdu nechci poslouchat bláboly o tom, jak jsou dobří a proč to dělám, když ti ostatní ne.
Lepší by bylo poslat balíček s bombičkou spammerovi. Kdysi jsme v Berouně měli problémy s tím, že se nám ztrácely vratné polystyrenové krabice. Zabralo až to, že jsem jednu z nich delší dobu používali, jako latrinu pro ,,velkou", po naplnění ji pečlivě zabalili, kvůli utěsnění a umístili tak, aby byla hezky po ruce. Během dvou hodin zmizela a pak už krádeže přestaly.
1) Kdyz u Mironetu v bejvale firme sitar kupoval soucastky na server do racku, prodali mu pouzity procesor. Po reklamaci mu dali jiny opet pouzivany a dokonce si toto dovolili i potreti.
2) Kamaradka u nich mela koupeny zapeceteny pocitac a kdyz se zhroutila deska, tak to samozrejme dala do Mironetu na vymenu. V mironetu ji pritom potaji vymenili grafiku - za nejakou Geforce 3 ji tam vratili tenkrat x let starou Rivu. Ja uz u nich nekoupim ani jumper.
Přesně tak, jinak můžete mít statickou stránku "Firma ___ vydala ___, ___ ukradl ___, Reportáž z veletrhu ___, ___ - je opravdu tak rychlý jak slibuje?"...
Sorry, pane kolego, ale vzhledem k dialogu, který se ta slečna se mnou pokoušela vést, mne lichotivější označení opravdu nenapadá. Očekával jsem, že budu mluvit s myslícím člověkem, dočkal jsem se jen bezhlavé reprodukce jakési tréningové příručky. Zřejmě je to o tom, že získání jistých pracovních míst je podmíněno naprostou ztrátou zdravého úsudku a schopnosti byť i elementárně přemýšlet.
Nevím sice o jaký e-shop šlo, ale autor se mi zdá velice úzkoprsý. Klasický zákazník škodič. Proč vůbec píše takové články a doznává se k udávání? Tito zákazníci a jim podobní škodí naší ekonomice, na podnikatele posílají ČOIky, berňáky, sociálky a jiné úřady jen kvůli tomu že robot rozešle nevyžádaný e-mail. Vážený pane pisateli, zamyslete se nad svým chováním.