Hlavní navigace

Miton majetkově vstoupil do projektu Proděti.cz

Martin Vyleťal

Investiční skupina získala ve firmě provozující klubový e-shop více než třetinový podíl. Na oplátku poskytla finanční prostředky pro další rozvoj projektu.

Podobně jako například e-shop Bonami.cz, který prodává návrhářský nábytek a doplňky pro domácnost, vyžadují provozovatelé Proděti.cz registraci, bez které se nedostanete dál. Argumentují přitom tím, že díky uzavřenému klubu jsou schopni nabídnout dobré ceny značek z celého světa.

Za klubovým e-shopem stojí dva bývalí manažeři společnosti Allegro Jan DavídekFrantišek Peterka, společně s Janem Staňkem, který v minulosti zastával vysoké manažerské poziceš ve společnosti Moravia IT. Proděti.cz funguje v pilotním provozu od konce března. Za poslední dva měsíce se mu podařilo získat zhruba 35 tisíc registrovaných uživatelů. Celkově jich eviduje 135 tisíc.

Až dosud firmu Club Shop, která e-shop provozuje, vlastnili rovným dílem Jan Davídek, Jan Staněk a manželka Františka Peterky Michaela Peterková. Podle záznamů v obchodním rejstříku se 23. října stala novým spolumajitelem jablonecká investiční firma Miton Investment. Ta nyní drží ve společnosti Club Shop podíl ve výši 35 %. Zbylí spolumajitelé vlastní každý necelých 22 % firmy. Kromě prodeje části podílu byl převeden podíl dosud psaný na  Michaelu Peterkovou na Františka Peterku.

K projektu nás přilákal velmi dobrý tým Zakladatelů (měli jsme možnost spolupracovat již v minulosti), zajímavá e-commerce kategorie a obchodní model, se kterým již mám poměrně dobré zkušenosti. Týmu se velmi dobře podařilo uchopit vztah se zákazníky a zajímavě ho rozvíjí, na těchto základech chceme vybudovat atraktivní a užitečnou službu, komentoval důvody investice Tomáš Matějček z Miton Investment.

CIF17_Rozkosny

Kolik peněz investoři za podíl ve firmě zaplatili, prozradit nechtějí. Získané finanční prostředky ale mají firmě zajistit další růst nutný pro její zdárné fungování.

Do projektu jsme vložili finanční prostředky, aby mohl dostatečně vyrůst do větších objemů, což je v této oblasti podmínkou pro zabezpečení dostatečné přidaného hodnoty vůči zákazníkům, uvedl Tomáš Matějček.

Našli jste v článku chybu?