Mixit.cz založili dva spolužáci z vysoké školy, sedmadvacetiletý Martin Wallner a o dva roky starší Tomáš Huber. Inspirovali se přitom podobným německým serverem cereálií na míru mymuesli.com. Prostřednictvím Mixit.cz si můžete vybírat z desítek různých ingrediencí a zkoušet miliony kombinací. Jednoduchá aplikace hned spočítá, kolik se ve výsledné směsi skrývá joulů, bílkovin, tuků i sacharidů. Kromě cereálií jsou v nabídce také horké kaše a sušené plody.
V začátcích jsme se potýkali s mírnou nedůvěrou lidí v nákup potravin přes internet. To už se ale po těch dvou letech hodně změnilo a zlepšilo. Jednak se obecně internetový prodej potravin postupně na českém trhu prosazuje a jednak už jsme si vybudovali širokou základnu zákazníků, kteří vědí, že nám mohou důvěřovat, co se týče kvality a čerstvosti našich výrobků,
popisuje hlavní změnu v přístupu zákazníků od spuštění Mixitu první ze zakladatelů Martin Wallner.
Přečtěte si příběh o tom, jak Mixit.cz vznikl. Obsáhlý článek o serveru, kde si můžete namíchat zdravou snídani na míru, vyšel na Lupě loni o prázdninách.

Zakladatelé Mixit.cz Martin Wallner (vlevo) a Tomáš Huber jsou spolužáci z pražské pobočky španělské manažerské školy ESMA.
Každý měsíc vzrůstá počet objednávek oproti předcházejícímu měsíci v průměru až o 20 procent, podobně roste i návštěvnost webu. Osm z deseti zákazníků, kteří na webu nakoupili poprvé, se následně vrací a uskutečňuje další nákupy. Na druhou stranu průměrná hodnota objednávky klesá. Více než tři čtvrtiny zákazníků si míchají vlastní směs müsli, ostatní si vybírají z pravidelně obměňované nabídky předmíchaných směsí.
V müsli mají zákazníci nejraději mrazem sušené (neboli lyofilizované) ovoce, tradiční sluncem sušené ovoce i exotické oříšky, jako je makadam nebo pekan. Alespoň jedna z těchto ingrediencí je v 90 procentech všech namíchaných směsí.
Firma nedávno rozšířila své prostory a síť odběrných míst, kde si mohou zákazníci vyzvednout objednávky osobně. Na podzim připravují majitelé Mixit spuštění nové verze webu a současně plánují rozšířit sortiment o tři úplně nové kategorie produktů.
Zdroj: tisková zpráva