Hlavní navigace

Mixit.cz: počet objednávek roste měsíčně o pětinu

23. 5. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Dnes slaví své druhé narozeniny server, kde si můžete namíchat zdravou snídani na míru. Zakladatelé Mixit.cz mohou být spokojeni, každý měsíc jim roste počet objednávek v průměru o 20 procent.

Mixit.cz založili dva spolužáci z vysoké školy, sedmadvacetiletý Martin Wallner a o dva roky starší Tomáš Huber. Inspirovali se přitom podobným německým serverem cereálií na míru mymuesli.com. Prostřednictvím Mixit.cz si můžete vybírat z desítek různých ingrediencí a zkoušet miliony kombinací. Jednoduchá aplikace hned spočítá, kolik se ve výsledné směsi skrývá joulů, bílkovin, tuků i sacharidů. Kromě cereálií jsou v nabídce také horké kaše a sušené plody.

V začátcích jsme se potýkali s mírnou nedůvěrou lidí v nákup potravin přes internet. To už se ale po těch dvou letech hodně změnilo a zlepšilo. Jednak se obecně internetový prodej potravin postupně na českém trhu prosazuje a jednak už jsme si vybudovali širokou základnu zákazníků, kteří vědí, že nám mohou důvěřovat, co se týče kvality a čerstvosti našich výrobků, popisuje hlavní změnu v přístupu zákazníků od spuštění Mixitu první ze zakladatelů Martin Wallner.

Přečtěte si příběh o tom, jak Mixit.cz vznikl. Obsáhlý článek o serveru, kde si můžete namíchat zdravou snídani na míru, vyšel na Lupě loni o prázdninách.

Zakladatelé Mixit.cz Martin Wallner (vlevo) a Tomáš Huber jsou spolužáci z pražské pobočky španělské manažerské školy ESMA.
Autor: Mixit.cz

Zakladatelé Mixit.cz Martin Wallner (vlevo) a Tomáš Huber jsou spolužáci z pražské pobočky španělské manažerské školy ESMA.

Každý měsíc vzrůstá počet objednávek oproti předcházejícímu měsíci v průměru až o 20 procent, podobně roste i návštěvnost webu. Osm z deseti zákazníků, kteří na webu nakoupili poprvé, se následně vrací a uskutečňuje další nákupy. Na druhou stranu průměrná hodnota objednávky klesá. Více než tři čtvrtiny zákazníků si míchají vlastní směs müsli, ostatní si vybírají z pravidelně obměňované nabídky předmíchaných směsí.

V müsli mají zákazníci nejraději mrazem sušené (neboli lyofilizované) ovoce, tradiční sluncem sušené ovoce i exotické oříšky, jako je makadam nebo pekan. Alespoň jedna z těchto ingrediencí je v 90 procentech všech namíchaných směsí.

MMF tip early

Firma nedávno rozšířila své prostory a síť odběrných míst, kde si mohou zákazníci vyzvednout objednávky osobně. Na podzim připravují majitelé Mixit spuštění nové verze webu a současně plánují rozšířit sortiment o tři úplně nové kategorie produktů.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).