Hlavní navigace

Mladí muži chtějí internet banking

16. 8. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Dva z pěti klientů bank, kteří mají připojení k Internetu (tedy asi 17 % celkem), by za předpokladu „výhodných podmínek“ byli ochotni používat Internet při správě účtu. Typickým zájemcem o internet banking je muž středního nebo mladšího věku. Téměř dvě třetiny klientů nic nenamítají proti kontrole informací po Internetu šířených. (Více…)

Dva z pěti klientů bank, kteří mají připojení k Internetu (tedy asi 17 % celkem), by za předpokladu „výhodných podmínek“ byli ochotni používat Internet při správě účtu. Typickým zájemcem o internet banking je muž středního nebo mladšího věku. Téměř dvě třetiny klientů nic nenamítají proti kontrole informací po Internetu šířených. (Více…)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.