Hlavní navigace

Mluvčí ČT dnes obhajoval před radními klientské centrum

12. 3. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

12. 3. 2008

Mluvčí veřejnoprávní televize Ladislav Šticha dnes před Radou ČT obhajoval první půlrok fungování jejího zákaznického centra. V něm jsou od září loňského roku zahrnuta všechna spojení, která mohli diváci využívat při kontaktu s ČT. Provozní doba centra je od 7:30 do 20:00 a to i o svátcích a víkendech. Na centrum se lze tak obracet s písemnými, e-mailovými a telefonickými dotazy jak v českém, tak v anglickém jazyce.

ČTĚTE TAKÉ: Česká televize otevřela vlastní divácké centrum

Projekt diváckého centra, se kterým přišel můj předchůdce Martin Krafl se ukázal velmi úspěšným. Je to nenahraditelná reflexe, kterou ČT má. Za uplynulý půlrok kontaktovalo naše divácké centrum 55 tisíc lidí, sdělil radním Ladislav Šticha. Server Česká média uvádí, že radní překvapil fakt, že pouze něco málo přes jedno procento dotazů, které směřují do diváckého centra ČT, jsou stížnosti.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.