Zhruba čtvrtina televizních diváků v dosahu pozemní Regionální sítě 8, téměř 1,4 milionu lidí, si za poslední tři měsíce naladila novou českou televizi o vaření Mňam TV. Informovala o tom agentura Atmedia, která stanici zastupuje při prodeji reklamních časů. Po třech měsících v éteru Mňam TV oslovila více než 678 tisíc diváků, zejména ženy v produktivním věku ze středních a větších měst,
sdělil marketingový manažer Atmedie Tomáš Surák. Mezi diváky převažují ženy v aktivním věku 25 až 54 let, které bydlí ve středně velkých a větších městech a dosahují vyššího socio-ekonomického statusu ABC.
K TÉMATU: Provozovatel Mňam TV nechce znevýhodňovat placené služby, chystá VOD
Přitažlivost stanice pro ženské publikum dokazuje i vysoká afinita stanice u diváckých skupin jako jsou Hospodyně s dětmi do 4 let (aff 135%), ženy ve věku 15–44 ABC (aff 128%) nebo mladé ženy 15–34 let ABC z velkých měst (aff 228%),
přiblížila agentura Atmedia. Podle měsíčních dat Asociace televizních organizací (ATO) za květen dosáhla Mňam TV průměrného celodenního podílu 0,07 procenta na dospělém publiku starším 15 let – stejného jako placený kabelový a satelitní dětský kanál Nickelodeon (v dubnu to bylo 0,08 procenta, v březnu 0,04 procenta). V cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhla Mňam TV v květnu průměrného celodenního podílu 0,09 procenta (v dubnu 0,10 procenta, v březnu 0,05 procenta).
ČTĚTE TAKÉ: Atmedia: Novou stanici Mňam TV už si naladilo téměř šest set tisíc diváků
Mezi divácky nejsledovanější pořady patří původní český formát Domácí kuchyně, který uvádí šéfkuchař Jaroslav Žídek, nebo pořad U mě v kuchyni, který nechává diváky nahlédnout do kuchyní slavných světových šéfkuchařů. S vývojem pozice stanice na českém trhu jsme zatím spokojeni. Jsme rádi, že i za tak krátký čas si dokázala Mňam TV získat své příznivce. Těšíme se na další vývoj a připravujeme změny programu i nové lifestylové projekty, u kterých věříme, že ještě zvýší atraktivitu naší tematické stanice,
komentovala data o sledovanosti Mňam TV Erika Luzsicza ze společnosti Axocom, která televizi zastupuje v jednání s operátory sítí i dodavateli pořadů.