Surfování a nákupy na internetu přes mobilní zařízení se u nás stávají běžnou každodenní činností. Lidé konzumují mobilní obsah prostě všude. Toho začíná využívat stále více firem. Chtějí o sobě dát vědět, získat zákazníky na svou stranu a pomalu a jistě vstupují do tajů mobilního marketingu, který je ale specifickou disciplínou se spoustou možností a úskalí.
Jak se dostat více jak 2 milionům českých uživatelů mobilního internetu do kapsy prozradí konference Mobile Internet Forum 2014. Její 7. ročník se bude konat 9. října v pražském Konferenčním centru City na Pankráci a server Lupa.cz je jejím organizátorem.
Konference slibuje paralelně probíhající program ve třech sálech s přednáškami a workshopy v podání 25 přednášejících, mezi kterými nebudou chybět např. Samuel Poloha – Sociomantic, Andreas Wegner – Iconmobile, Filip Dřímalka – EF1 marketing & management, Peter Podolinský – Client Partner Facebook, Martin Sodomka – Škoda Auto a další odborníci. Dozvíte se:
- Jak navrhnout, uskutečnit a změřit mobilní kampaně
- Které mobilní aplikace vydělávají – konkrétní případové studie z ČR i zahraničí
- Co přinášejí nové obchodní modely
- Jak efektivně distribuovat multimediální obsah
- Kdy a kde se vyplatí display reklama na mobilech
- Co můžeme čekat od mobilní komunikace v budoucnu
- V čem se změnil mobilní marketing na Facebooku a dalších sociálních médiích
Se všemi přednášejícími, jejich tématy a celým programem konference se můžete seznámit na stránkách akce, kde je možné se rovnou registrovat.
Datum konání: 9. října 2014. Místo konání: Konferenční centrum City, Praha 4
Hlavními partnery akce jsou společnosti Seznam.cz a T-Mobile. Partnery jsou Newcast, Nokia, Unicorn Systems a Zentity. Mediálně akci podporují E15.cz, Marketing&Media, MediaGuru, STRATEGIE. Akci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.