Hlavní navigace

Mobile Internet Forum – jaké jsou radosti a strasti mobilního marketingu

Redakce

Sedmý ročník konference se bude věnovat všem aspektům problematiky mobilního využití internetu. Od mobilních aplikací přes mobilní obsah, marketing, sociální sítě až po datovou komunikaci.

Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Surfování a nákupy na internetu přes mobilní zařízení se u nás stávají běžnou každodenní činností. Lidé konzumují mobilní obsah prostě všude. Toho začíná využívat stále více firem. Chtějí o sobě dát vědět, získat zákazníky na svou stranu a pomalu a jistě vstupují do tajů mobilního marketingu, který je ale specifickou disciplínou se spoustou možností a úskalí.

Jak se dostat více jak 2 milionům českých uživatelů mobilního internetu do kapsy prozradí konference Mobile Internet Forum 2014. Její 7. ročník se bude konat 9. října v pražském Konferenčním centru City na Pankráci a server Lupa.cz je jejím organizátorem. 

Konference slibuje paralelně probíhající program ve třech sálech s přednáškami a workshopy v podání 25 přednášejících, mezi kterými nebudou chybět např. Samuel Poloha – Sociomantic, Andreas Wegner – Iconmobile, Filip Dřímalka – EF1 marketing & management, Peter Podolinský – Client Partner Facebook, Martin Sodomka – Škoda Auto a další odborníci. Dozvíte se:

  • Jak navrhnout, uskutečnit a změřit mobilní kampaně
  • Které mobilní aplikace vydělávají – konkrétní případové studie z ČR i zahraničí
  • Co přinášejí nové obchodní modely
  • Jak efektivně distribuovat multimediální obsah
  • Kdy a kde se vyplatí display reklama na mobilech
  • Co můžeme čekat od mobilní komunikace v budoucnu
  • V čem se změnil mobilní marketing na Facebooku a dalších sociálních médiích

Se všemi přednášejícími, jejich tématy a celým programem konference se můžete seznámit na stránkách akce, kde je možné se rovnou registrovat.

Content Javornický

Datum konání: 9. října 2014. Místo konání: Konferenční centrum City, Praha 4

Hlavními partnery akce jsou společnosti Seznam.czT-Mobile. Partnery jsou Newcast, Nokia, Unicorn SystemsZentity. Mediálně akci podporují E15.cz, Marketing&Media, MediaGuru, STRATEGIE. Akci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.