Obchodní řetězec Tesco nabízí svým zákazníkům od května mobilní aplikaci, díky níž mohou získat aktuální informace o akcích, zvýhodněné nabídce zboží, novinkách či obchodech Tesco, a to včetně vyhledání nejbližšího obchodu v okolí. Zároveň umožňuje vytvářet a spravovat jednoduché nákupní seznamy, které si uživatel může sám sestavit na základě aktuální akční nabídky.
Pro přístup k akční nabídce zboží je však třeba se registrovat.
Mobilní aplikace, kterou vyvinula pro Tesco společnost Symblaze, využívá GPS a integraci s Google mapami a je určena pro platformu iOS (iPhone) a Android. K dispozici je zákazníkům v českém i anglickém jazyce.
Aplikace je dostupná pro platformy iOS a Android. Dosud si ji stáhlo přibližně 3 500 zájemců, přičemž více než dvě třetiny stažení připadají na platformu iOS. Na Slovensku, kde Tesco aplikaci spustilo dříve, zaregistrovala aplikace přes 12 tisíc stažení, Android i iOS jsou zde z pohledu této aplikace přibližně stejně oblíbené.
Tesco už v minulosti představilo aplikaci pro Android, která nahrazuje plastovou kartičku věrnostního programu Clubcard. V pilotním provozu ji mohli testovat zákazníci hypermarketu v pražských Vršovicích.
Zdroj: tisková zpráva