MojeID hlásí, že přihlašovací účet si u něj včera založil již dvousettisící uživatel. Píše o tom na blogu Ondřej Písek, marketingový ředitel sdružení CZ.NIC, provozovatele MojeID. Tvrdí, že MojeID mělo při spuštění před dvěma a půl roky za cíl získat sto tisíc uživatelů do tří let. Nyní, o půl roku dříve, však získalo už dvojnásobek.
Přes 100 000 uživatelů MojeID je přitom ověřeno nejen e‑mailem a mobilním telefonním číslem, ale také poštovní adresou, doplnil pro Lupu Vilém Sládek z CZ.NIC.
MojeID je nově zavedeno na weby společnosti CET 21. Lze se jím nyní přihlásit na Blog.cz, Voyo.cz, Nova.cz, TN.cz, i na Doma.cz a Krásná.cz. MojeID dosud na svých webech podporují mezi vydavatelstvími také Economia a Mladá fronta, Extra Publishing, Tiscali Media a Internet Info.
Mimo média zavedly tento způsob přihlašování v posledních týdnech Mironet.cz a Parfums.cz.
Přihlašování přes MojeID je implementováno také do systémů Galileo Corporation, na kterých jsou provozovány weby měst a obcí. Ondřej Písek zmiňuje „ověřenou anketu“ na webu obce Droužkovic: hlasování je anonymní, ale předává se atribut obce, který umožňuje určit, kteří hlasující jsou z obce a kteří mimo obec.
Mezi vzorové implementace MojeID se zdrojovým kódem poskytla dosud chybějící implementaci pro Javu společnost Active 24.