Jan Laštůvka se svým startupem projezdil kus světa. Má za sebou i pobyt v krakovském turboakcelerátoru hub:raum. Loni vyrazili na konference do Asie a letos přišly na řadu Spojené státy, kde zakladatel firmy momentálně loví nové klienty.
S obchodem by mu měl nově pomáhat i Karel Vizinger, který do startupu přišel z Mafry. V Babišově vydavatelství se Vizinger vypracoval z obchodníka postupně až na šéfa divize digitální reklamy. Vydržel tam dvanáct let.
Obchod bude mít Vizinger na starosti i v MonkeyData. Kromě toho by se měl podílet i na zahraniční expanzi. „Jeho hlavním úkolem bude navázání spolupráce s klíčovými obchodními a strategickými partnery na těchto trzích,“ tvrdí Laštůvka.
MonkeyData získalo loni svou první investici. Pohybovala se v řádu vyšších statisíců dolarů a na svědomí ji má investiční firma Solotron bývalého dlouholetého šéfa fúzí a akvizic ČEZ Vladimíra Schmalze. Ten už má podíl třeba v Energomonitoru nebo Liftagu. „Můj zájem pramenil z toho, že MonkeyData nenabízí něco, co je jenom na papíře nebo v něčích hlavách, ale reálnou službu, která již generuje tržby a rozvíjí se podle potřeb zákazníků,“ tvrdí Schmalz.