Ale samozřejmě, že kdesi Telecom má uvedenou lhůtu změny programu nejpozději 10 dní před započetím nového měsíce ještě z dob ručního zpracování žádostí... Jenže změna on-line by měla být nenáročná na další ruční zpracování a proveditelná OKAMŽITĚ. A to už jsem uvedl, že mi změnu od dalšího zúčtovacího období potvrdili e-mailem obratem. To pak ale popřeli poštou zaslaným dopisem.
Kdyby takhle fungoval třeba e-banking (což je obor mnohem náročnější, než změna tarifní třídy u ČTc), byl by k nepoužití. U monopolu ČTc to ale evidentně neplatí.
Vzhůru k světlým telekomunikačním zítřkům s ČTc!!! :-)
Zkušenost z posledních dní...
V posledních dnech února (27.) po zavedení alternativní datové sítě pro připojení na internet (paušál za 500,-) jsem on-line na stránkách ČTc změnil svůj telefonní "paušál" z Home Internet na Home standard. Obratem jsem obdržel mailem potvrzení změny "cenového plánu":
Vážený zákazníku,
dne 27. 2. 2003 jsme zaregistrovali Vaši objednávku na změnu cenového plánu. Nově zvolený cenový plán HOME STANDARD budete mít aktivován od příštího účtovacího období...
Říkal jsem si, že je fajn, když to takhle u ČTc rychle funguje bez zbytečného běhání "po úřadech". Ale ouvej! O týden později jsem obdržel písemné vyúčtování změny (52,50 Kč) s upozorněním, že změna bude provedena až k 1.4.2003. Na co mi bude předplacený internet dial-up, když mám kvalitnější (a v přepočtu mnohem levnější) pevnou linku, to nevím.
Vzhledem k chování našeho otesánka ČTc mám chuť provést ještě jednu změnu. Zrušit tu předchozí - a odhlásit linku Českého telecomu. Ušetřil bych těch 52,50 a možná spoustu podobných nepříjemností v budoucnu...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).