Hlavní navigace

Moo.com koupilo Flavors.com aneb klasické vizitky kupují ty digitální

Daniel Dočekal

Moo.com známé hlavně jako inovativní služba pro pořízení klasických vizitek (a také jako jeden z úspěšných startupů z Velké Británie) kupuje službu Flavors.me. Ta umožňuje vytvářet „digitální profily“, tedy chcete-li něco na způsob digitálních vizitek. Součástí prodeje (prodávajícím je společnost Hii Def) je kompletní Flavors.me, včetně zhruba půl milionu uživatelů. Cena nebyla zveřejněna.

Doba čtení: 1 minuta

Moo.com známé hlavně jako inovativní služba pro pořízení klasických vizitek (a také jako jeden z úspěšných startupů z Velké Británie) kupuje službu Flavors.me. Ta umožňuje vytvářet „digitální profily“, tedy chcete-li něco na způsob digitálních vizitek. Součástí prodeje (prodávajícím je společnost Hii Def) je kompletní Flavors.me, včetně zhruba půl milionu uživatelů. Cena nebyla zveřejněna.

EBF18_tip_v_clanku_obecny

 

Flavors.me funguje prakticky shodně jako ostatní podobné služby (viz například About.me) – vytvoříte si profil vyplnění základních informací, připojením účtů na dalších sociálních sítích či službách a můžete si profil v určité míře přizpůsobit. V základní, zdarma dostupné, podobě velmi brzy narazíte na omezení (například lze připojit pouze pět služeb/sítí) a Flavors.me po vás bude chtít zaplatit za „profi“ verzi. V zásadě něco takového, co jste už možná dělali na sociálních sítích – jedinou „výhodou“ zde je, že jde o „jednoúčelovou“ službu, která vytvořit „digitální vizitku“. Viz například flavors.me/danieldocekal vzniklý za pět minut od čerstvé registrace.

Našli jste v článku chybu?