Vzhledem k tomu, že Twitter je záležitostí hlavně vyšší příjmové skupiny, tak je to velice efektivní nástroj, jak ZDARMA oslovit správné lidi.
Rozhodně by tam měl být kdokoliv kdo podniká, dělá něco kreativního nebo tvoří cokoliv obchodovatelného. Protože ono platí známé přísloví: "Líná huba, holé neštěstí!"
A jaksi "nejlepší odborník" na cokoliv, o kterém to ví akorát on sám a jeho nejbližší okolí nebude mít nikdy takový business jako jeko kolega, který je tak dobrý sice jen z 60%, ale dělá obrovskou propagaci.
Mě zase fascinuje binární pohled na svět ve stylu 0/1, kdy buď jedině na Twitteru se dají vydělávat peníze nebo je úplně na nic a nemá cenu na něm být :-D
Dají se tam "také" vydělávat peníze, ale narozdíl od jiných propagačních kanálů je Twitter ZDARMA. Proto jej zcela ignorovat sice jde, ale není to příliš moudré... Co se týče ROI (Return On Investment) je Twitter perfektní a Internet vůbec.
Rozhodně je lepší kampaň na Internetu než třeba v TV. Protože 30x1 minutová reklama v dobrém čase na komereční TV vyjde 9M, ale účinek nic moc... Když se udělá kampaň za 9M na Internetu, tak to je opravdu masivní účinek :-).
Navíc nejvyšší příjmová skupina se na TV moc nedivá a naopak je na netu a hlavně na Twitteru - proto například Volvo nedává reklamy do TV na nejvyšší modely za 10M, protože nikdo, kdo by si ho mohl koupit se na to nedívá - ovšem na Twitteru takoví lidé jsou a poměrně hodně :-).
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.