Hlavní navigace

MySpace prodáno. Prodělek? Neuvěřitelný!

29. 6. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Když v roce 2005 kupoval News Corp tehdy nejznámější sociální síť MySpace, vydal za ni více jak 580 milionů dolarů. O šest let později je všechno jinak. MySpace neustál souboj s konkurencí, v návštěvnosti se propadl a už dávno není synonymem pro „hudebník tam musí být“. A tak znovu změnil majitele. A dosti potupně. Za 35 milionů dolarů se novým majitelem MySpace stává reklamní síť Specific Media. Ještě v květnu se přitom proslýchalo, že požadovaná suma je alespoň  100 milionů dolarů. Těch 35M…

Když v roce 2005 kupoval News Corp tehdy nejznámější sociální síť MySpace, vydal za ni více jak 580 milionů dolarů. O šest let později je všechno jinak. MySpace neustál souboj s konkurencí, v návštěvnosti se propadl a už dávno není synonymem pro „hudebník tam musí být“. A tak znovu změnil majitele. A dosti potupně. Za 35 milionů dolarů se novým majitelem MySpace stává reklamní síť Specific Media. Ještě v květnu se přitom proslýchalo, že požadovaná suma je alespoň  100 milionů dolarů. Těch 35M je asi blíže realitě…

Zdroj: TechCrunch.

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.