Hlavní navigace

Pravidelně na Internetu nakupuje každý druhý jeho český uživatel

23. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle čerstvě publikovaných dat z kontinuálního výzkumu agentury Mediaresearch realizovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) již každý druhý český uživatel Internetu využívá služby e-shopů. Přesněji řečeni 52 procent oslovených uživatelů starších deseti let uvedlo, že nakupování patří mezi jejich běžné online činnosti. Aukcí se účastní 19 procent oslovených uživatelů.

Podle čerstvě publikovaných dat z kontinuálního výzkumu agentury Mediaresearch realizovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) již každý druhý český uživatel Internetu využívá služby e-shopů. Přesněji řečeni 52 procent oslovených uživatelů starších deseti let uvedlo, že nakupování patří mezi jejich běžné online činnosti. Aukcí se účastní 19 procent oslovených uživatelů.

Mezi pravidelnými internetovými aktivitami roste účast v komunitních sítích. Ještě v květnu 2009 se k ní hlásilo 29 procent dotázaných. V květnu letošního roku šlo o 45 procent oslovených respondentů. Televizi pravidelně na Internetu dle posledních čísel sleduje 27 procent respondentů a internetová rádia poslouchá též 27 procent dotázaných. Podrobnosti viz graf, který si můžete zvětšit kliknutím.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).