Do konce letošního července se ve vysílání JOJ Cinema objevovala reklama mezi filmy a byla výhradně slovenská, z toho někdy jedna byla upoutávkou na vysílání hlavní stanice JOJ. Od začátku srpna stanici zastupuje obchodně společnost Atmedia a reklama se mezi filmy zvýšila hned čtyřnásobně. Licenci na vysílání vlastní pro Českou republiku firma Doneal.
PSALI JSME: Na Joj Cinema se od srpna zvětší objem reklamy čtyřnásobně
Od soboty 24. září došlo k dalšímu navýšení. Nyní je reklama sedm a půl minuty mezi filmy ve dvou blocích. Ty mají podobu upoutávky, dále reklamy na čtyři minuty, další upoutávky a reklama na tři a půl minuty.
Ředitelka společnosti Atmedia Michaela Vasilová poskytla serveru DigiZone pouze obecné vyjádření: Při využívání kapacity reklamního prostoru dochází k průniku mezi poptávkou na trhu a politikou stanice. Situace se každý měsíc vyvíjí v závislosti na obou uvedených proměnných.
Vasilová nevyloučila také v blízké době zařazení sponzorských vzkazů do vysílání. Jestli budou filmy přerušované reklamou, už nedodala.
JOJ Cinema je placenou stanicí, nově se objevila v nabídce Digi TV. Sledovanost stanice byla pro zajímavost v pondělí 0,7 % ve skupině 15+ po celý den. Vyplývá to z webových stránek společnosti Atmedia.