Na JOJ Cinema se v porovnání se srpnem zvedla reklama na téměř dvojnásobek

7. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Od začátku srpna obchodně zastupuje stanici společnost Atmedia. V srpnu se zvýšila reklama na čtyřnásobek, nyní došlo k dalšímu navýšení.

Do konce letošního července se ve vysílání JOJ Cinema objevovala reklama mezi filmy a byla výhradně slovenská, z toho někdy jedna byla upoutávkou na vysílání hlavní stanice JOJ. Od začátku srpna stanici zastupuje obchodně společnost Atmedia a reklama se mezi filmy zvýšila hned čtyřnásobně. Licenci na vysílání vlastní pro Českou republiku firma Doneal.

PSALI JSME: Na Joj Cinema se od srpna zvětší objem reklamy čtyřnásobně 

Od soboty 24. září došlo k dalšímu navýšení. Nyní je reklama sedm a půl minuty mezi filmy ve dvou blocích. Ty mají podobu upoutávky, dále reklamy na čtyři minuty, další upoutávky a reklama na tři a půl minuty.

WT100

Ředitelka společnosti Atmedia Michaela Vasilová poskytla serveru DigiZone pouze obecné vyjádření: Při využívání kapacity reklamního prostoru dochází k průniku mezi poptávkou na trhu a politikou stanice. Situace se každý měsíc vyvíjí v závislosti na obou uvedených proměnných. Vasilová nevyloučila také v blízké době zařazení sponzorských vzkazů do vysílání. Jestli budou filmy přerušované reklamou, už nedodala.

JOJ Cinema je placenou stanicí, nově se objevila v nabídce Digi TV. Sledovanost stanice byla pro zajímavost v pondělí 0,7 % ve skupině 15+ po celý den. Vyplývá to z webových stránek společnosti Atmedia.

Autor článku

Autor se dlouhodobě zajímá o film a televizní vysílání.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).