Hlavní navigace

Na televizi Joj startuje Farmář hledá ženu, na Primě se objeví až příští rok

29. 10. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: 115393
29. 10. 2010

Farmář hledá ženu, nová soutěžní reality show, startuje dnes večer na slovenské televizi Joj. Stejný formát od společnosti FremantleMedia zakoupila i česká Prima, ta však počítá s jeho nasazením až v příštím roce. Letos v létě odvysílala pouze castingový díl a podle mluvčí Jany Kocové již vybrala všechny soutěžící. Televize Joj nasadí Farmáře od tohoto týdne každý pátek od 21:15 hod. po úspěšném původním seriálu Panelák.

K TÉMATU: Farmář hledá ženu se na Primu vrátí až příští rok. Úvodní díl propadl

Také Joj vysílala castingový díl Farmáře již letos v létě, podle serveru Mediálne.sk jej vidělo 447 tisíc diváků starších dvanácti let, což stačilo na podíl 24,9 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 12 do 54 let oslovil 25,3 procenta publika. Oba výsledky byly pro Joj nadprůměrné. Televize navíc upozornila, že Farmářovi konkuroval přenos zápasu Mistrovství světa ve fotbale, takže by mohl dosáhnout ještě lepšího výsledku.

ČTĚTE TAKÉ: Prima s Joj plánují další společný projekt, Nova s Markízou ho už natáčejí

Farmář hledá ženu je jedním z formátů společnosti FremantleMedia, které se Joj společně s Primou zavázaly od této firmy odebrat v následujících čtyřech letech. Obě televize se firmě upsaly v rámci smlouvy na nákup licence pro soutěž Česko Slovensko má talent, o kterou měly zájem i konkurenční televize Nova a Markíza. Během čtyř let tak musí Prima s Jojkou od FremantleMedia nakoupit licence k osmi různým formátům.

cif 24 - early cena - média

NAPSALI JSME: Prima koupila licenci pro X Factor, nesmí ho ale nasadit proti SuperStar

Vedle soutěží Česko Slovensko má talent a Farmář hledá ženu již obě televize získaly licence i pro pěveckou soutěž X Factor, kterou hodlají odvysílat v příštím roce. FremantleMedia vlastní licenci i pro podobnou soutěž SuperStar, kterou pro příští rok prodala Nově s Markízou. Podle vnitřních pravidel FremantleMedia nesmějí jít tyto dvě soutěže na konkurenčních televizích v rámci jednoho trhu proti sobě.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).