Na woot.com je každý den skvělý produkt za skvělou cenu. I když tu věc zrovna nechci, mám jistotu, že to není žádný krám a že cena je opravdu velmi konkurenční.
Na zoot.cz (a jiných českých pokusech o zlevněné nakupování) dostanu nepřehledný seznam produktů, kterých se obchodníci chtějí zbavit a proto dají jednoprocentní slevu. Nejsou to skvělé nabídky, nejsou to bezkonkurenční slevy.
Opravdu si někdo myslí, že budu každý den přehrabovat desítky nesmyslných nabídek a přemýšlet, jestli se mi náhodou něco nehodí a jestli to je opravdu za dobrou cenu?
Přesně tak woot.com je spíš jako fluky.eu které už nefunguje.
Určitě prodejci se zajímají jak se chovají jejich spotřebitelé, co využívají k hledání produktů... takže tu budoucnost zootu vidím docela pozitivně.
Dobrý den Vladimíre,
myslím, že k problému vyšších cen a malé ochotě značek či importérů "něco" dělat se dá přistoupit ze dvou úhlů pohledu:
1) kontastováním jak je to mizerný
2) snahou s tím něco dělat
Čím víc projektů bude, tím je větší šance, že se to začne měnit.
Porovnání Zootu a Wootu je zavádějící. Woot je jedna nabídka denně, Zoot agreguje to, co je na trhu zajímavé (řádově stovky nabídek denně) a i v tom máme ještě rezervy (stále hledáme pár expertů na některé segmenty).
Na druhou stranu například i agregace toho co se děje v zahraničí už může některým lidem otevřít nákupní obzory :)
Navíc přidáváme sociální vrstvu - v tom je velmi užitečné rozhraní Facebook Connect. Co se líbí kamarádům či tzv, Mistrům je často velmi inspirující...
A nakonec ty super nabídky taky přijdou - s některými značkami už jednáme o konkrétní podobě toho, co mohou dělat pro své fanoušky. Jen to chce překonat problém "slepice/vejce..."
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).