fanousci znacek na FCB jsou neaktivni, stejne tak jako na jinych web sluzbach. V soucasne dobe co vidim, tak ze znacky resi teenageri, coz je nizkoprijmova skupina.
Dale pak, kdyz uz se jedna o znacky, kde je nejaky rozumny pohyb uzivatelu, tak se jedna o znacky "premiove" tj. pro vetsinu lidi nedosazitelne, typu Porsche, Ferrari, atp.
Dale pak se domnivam, ze Zoot smysl muze mit v dlouhodomem horizontu leda u rychlo obratkoveho ci sezoniho/modniho zbozi/sluzeb, u ostatniho zbozi to nedava smysl, respektive si neumim odpovedet na otazku:
- proc by nekdo sledoval ceny/produkty napr. u znacky SONY, kdyz kupni sila v CR nedovoluje aby se TV, Mobily, ... menily/kupovaly vice jak 1x za 2 roky. Na toto staci vyzit porovnace cen.
Nesouhlasim. Na facebooku vidim plno skupin fanousku nejake znacky - at uz velke ci male. A odtamtud uz je blizko prave k tomu tricku a akci.. Obzvlast pro ty male to funguje neprekonatelne.
Jsem to nedocetl, ale idea zalozena na loyalite ke znacce je obzvlaste ve spojeni s internetem pochybna. Instinkt patrit nekam (do skupiny jablikaru napr) je internetem rozmnelnel. Uzivatele produktu jsou, zvlaste v elektronice, schopni si najit to co chteji s tim ze odblokuji instinkt identifikace ci patreni nekam, neb tento je kontraproduktivni... afirmacni zpetna vazba skrze diskuse a pod je hrozne umela, neopravdova. Pro zaziti loyality je treba obleci si dres, nastavit informacni filtr a odejit od PC mezi sve....
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).