Hlavní navigace

Nákup přes Internet si vyzkoušelo už 85 procent české internetové populace

9. 6. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Trend růstu obliby nákupů přes internet pokračuje. Celkově již nákup přes Internet vyzkoušelo 85 procent internetové populace České republiky. Od roku 2004 narostl počet online nakupujících o 640 tisíc lidí. Více než třetina internetových uživatelů uskutečnila v roce 2005 čtyři a více online nákupů. Tvrdí to průzkum GfK Praha.

Trend růstu obliby nákupů přes internet pokračuje. Celkově již nákup přes Internet vyzkoušelo 85 procent internetové populace České republiky. Od roku 2004 narostl počet online nakupujících o 640 tisíc lidí. Více než třetina internetových uživatelů uskutečnila v roce 2005 čtyři a více online nákupů. Tvrdí to průzkum GfK Praha.

Muži představují 54 procent nakupujících a stále dominují mladší věkové kategorie do 29 let. Přes Internet se nejvíce prodávají knihy, výpočetní technika a spotřební elektronika. Nejvíce pozitivních zkušeností mají prý zákazníci s e-shopem Vltava.cz, na druhém místě skončil e-shop Obchodní dům.cz a o třetí místo se dělí CzechComputer.cz a alzasoft.cz. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.