Novou komunikační kampan zaměřenou na unikátní obsah vlastního vysílání spouští Český rozhlas Radiožurnál. Chce upozornit na novou podobu nejsposlouchanější stanice veřejnoprávního rozhlasu a podpořit povědomí o její značce. „Jsem přesvědčen, že Radiožurnál má nejlepší zpravodajský a publicistický obsah. Dominantní jsou aktuální a užitečné informace. Rádi bychom třeba i vtipnou formou na tuto skutečnost upozornili,” uvedl šéfredaktor Radiožurnálu Jan Pokorný.
ROZHOVOR: Bramborová medaile nestačí, Radiožurnál musí být aspoň třetí, říká Jan Pokorný
Kampaň je zaměřena na tři různá témata, která tvoří hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství Radiožurnálu – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce podle mluvčího Českého rozhlasu Jakuba Čížka upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací. Rozhlas počítá s využitím venkovních reklamních ploch, zejména polepů autobusů, dále televizní kampaní, na kterou naváže tisková a internetová reklama. “Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na kanálu YouTube,” dodal Čížek.