Hlavní navigace

Nejcennější značkou světa je Google následovaný Microsoftem

30. 4. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnost Millward Brown Optimor vydala žebříček nejvíce ceněných firemních značek BrandZ Top 100. Na prvním místě je Google, přičemž cena jeho značky prý činí přes 100 miliard dolarů. Na druhém místě je Microsoft, jehož značka má mít hodnotu aktuálně zhruba 76,2 miliardy dolarů. První firmou resp. značkou mimo IT je na třetím místě Coca-Cola s hodnotou přes 67,6 miliardy dolarů.

Společnost Millward Brown Optimor vydala žebříček nejvíce ceněných firemních značek BrandZ Top 100. Na prvním místě je Google, přičemž cena jeho značky prý činí přes 100 miliard dolarů. Na druhém místě je Microsoft, jehož značka má mít hodnotu aktuálně zhruba 76,2 miliardy dolarů. První firmou resp. značkou mimo IT je na třetím místě Coca-Cola s hodnotou přes 67,6 miliardy dolarů.

Coca-Cole ovšem dýchá na záda čtvrté IBM, cena jehož značka je stanovena na zhruba 66,6 miliardy dolarů. Z IT značek se v elitní desítce objevují ještě Apple (šestá příčka, 63,1 miliardy dolarů) a BlackBerry (desátá pozice, 27,5 miliardy dolarů). (Yahoo Finance)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).