145 tisíc Kč, to je částka, za kterou Česká televize odvysílá na svém druhém programu nejdražší reklamní spot během olympijských her z Pekingu. Stanoven už je i jeho čas. Podle rozpisu, který ČT zveřejnila na internetu, to bude předposlední den her v sobotu 23. srpna zhruba v 15:30 středoevropského letního času (SELČ). Jak uvedla agentura ČTK, tento sport bude následovat po atletickém bloku včetně finále ženské a mužské štafety na 4×400metrů. Nebude odvysílán tedy během desetiboje, kde bude zlato obhajovat Roman Šebrle.
Desetiboj bude ale i přesto jednou z nejdražších možností prezentovat firmu či její značky výrobků. Závěrečný blok atletiky včetně finále desetiboje je na programu v pátek 22. srpna zhruba od 13:00 do 16:30 SELČ. Půlminutový spot po tomto atletickém bloku vyjde inzerenta na 110 tisíc korun. Druhý nejdražší spot v délce 30 vteřin za 130 tisíc korun je součástí bloku, který bude následovat v neděli 17. srpna po přenosech z gymnastických soutěží a veslování.