Hlavní navigace

Nejoblíbenější značkou Apple

1. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Po dva roky vévodil žebříčku nejoblíbenějších značek Google, letos ho nahradil Apple. V anketě 2004 Readers’ Choice Awards nejde o nějakou významnost firmy v oboru, obrat, profit, či zisk, ale jen a pouze o značku. Čistě o image, o tom, jak hluboko je ve vaší mysli. Hlasování probíhá po síti, takže někteří odborníci se domnívají, že tím mohou být výsledky zkresleny, jde jen o vzorek internetových uživatelů. Minulý rok bylo pořadí obrácené. Vítězství Apple je přikládáno především produktům iPod…

Po dva roky vévodil žebříčku nejoblíbenějších značek Google, letos ho nahradil Apple. V anketě 2004 Readers’ Choice Awards nejde o nějakou významnost firmy v oboru, obrat, profit, či zisk, ale jen a pouze o značku. Čistě o image, o tom, jak hluboko je ve vaší mysli. Hlasování probíhá po síti, takže někteří odborníci se domnívají, že tím mohou být výsledky zkresleny, jde jen o vzorek internetových uživatelů. Minulý rok bylo pořadí obrácené. Vítězství Apple je přikládáno především produktům iPod a iTunes, které jsou v zámoří nesmírně oblíbeny. (Vyhledávače.in­fo)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).