Tradičně nejúspěšnějším čtvrtečním nezpravodajským pořadem zůstává na českých obrazovkách Ordinace v růžové zahradě 2, kterou si včera nenechal na Nově ujít 1,69 milionu diváků ve skupině 15+ při podílu na publiku (share) 42,75 %. V „novácké“ cílovce D15–54 vidělo tento vztahový seriál 797 tisíc diváků (share 39,63 %). Ordinace dokázala jako jediná překonat milionovou hranici. Celodenní podíl Novy byl 31,65 % (v prime timu 39,8 %), ve skupině 15–54 šlo o 33,76 % publika.
MINULÝ TÝDEN: Nejsledovanějším pořadem čtvrtka tradičně Ordinace na Nově: 1,77 milionu diváků
Největší rival Novy, Prima family, přitáhl k obrazovce oddechovým formátem VIP Prostřeno! 715 tisíc diváků (share 17,98 %). Seriál Obchoďák, jehož osud už je v tuto chvíli zpečetěn, vidělo 561 tisíc diváků (share 19,49 %). Nadprůměrně podílu na publiku ve výši 4 % dosáhla i sesterská stanice Prima love díky seriálu Chůva k pohledání. Podívalo se na něj 154 tisíc diváků. Celodenní podíl Primy family se ve čtvrtek vyšplhal na hodnotu 21,17 %, v prime-timu na 18,5 %.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Obchoďák končí, Prima family se rozhodla, že druhou řadu seriálu už nenatočí
Podprůměrného celodenního podílu 13,33 % u diváků starších 15 let dosáhl ve čtvrtek program ČT 1. V hlavním vysílacím pak byla tato cifra téměř totožná – 14 %. Po 20. hodině si nenechalo ujít Nejlepší Bakaláře 609 tisíc diváků (share 15,42 %). České televizi pomohla sledovanost dokumentu na ČT 2. Oceán plný dobrodružství vidělo rovných 200 tisíc diváků (share 5,06 %). Nejsledovanější pořad na ČT Sport měl pouze 30 tisíc diváků a celodenní podíl se dostal jen na 0,88 %. Tipsport extraliga na Fandovi zaujala 49 tisíc diváků (share 1,52 %). Po celý den pak stanici sledoval 1,23 % publika.
STŘEDEČNÍ SLEDOVANOST: Gympl a Cesty domů ve středu s vyrovnanou sledovaností, Barrandov nad průměrem
Svých obvyklých hodnot dosáhlo Velkolepé století na Barrandově. Úspěšnější byla přitom část vysílaná až po 21. hodině. Nenechalo si ji ujít 156 tisíc diváků (share 4,25 %). Díl nasazený od 20 hodin vidělo 129 tisíc diváků (share 3,27 %). Úspěšnější než TV Barrandov byla Nova Cinema. První část Odložených případů vidělo 159 tisíc diváků (share 4,03 %), ve skupině diváků 15–54 jich bylo 104 tisíc (share 5,34 %), u dílu vysílaného po 21. hodině jich bylo dokonce 241 tisíc (share 6,33 %), ve druhé cílové skupině pak 158 tisíc (share 8,15 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 13,33 | 14,00 | 9,69 | 10,76 |
ČT 2 | 3,24 | 3,31 | 3,29 | 3,35 |
ČT sport | 0,88 | 0,78 | 1,13 | 1,09 |
ČT 24 | 5,54 | 3,98 | 3,09 | 2,33 |
Nova | 31,65 | 39,80 | 33,76 | 39,09 |
Nova Cinema | 3,90 | 4,24 | 5,29 | 5,68 |
Fanda | 1,23 | 1,13 | 1,73 | 1,73 |
Prima family | 21,17 | 18,50 | 18,39 | 17,95 |
Prima Cool | 3,57 | 3,10 | 5,99 | 5,41 |
Prima love | 2,72 | 2,15 | 3,51 | 3,02 |
TV Barrandov | 4,09 | 3,51 | 3,87 | 3,06 |
Atmedia | 1,57 | 1,01 | 2,23 | 1,33 |
ostatní TV | 7,11 | 4,48 | 8,03 | 5,21 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 22,99 | 22,07 | 17,20 | 17,53 |
Nova Group | 36,78 | 45,17 | 40,79 | 46,50 |
Prima Group | 27,46 | 23,75 | 27,89 | 26,39 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch