Nejsledovanějším pořadem televize Public za loňský rok, alespoň podle měření peoplemetrů, do kterého se tato televize dostala začátkem října, byl dokument Úžasná planeta. Díl tohoto seriálu, který Public odvysílala 1. prosince 2009 od 22:18 hod., sledovalo 42 tisíc diváků starších patnácti let. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti za loňský rok, které minulý týden zveřejnila Asociace televizních organizací.
ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media
Úžasnou planetu na televizi Public sledovalo 0,5 procenta všech dospělých diváků a dvě procenta z těch, kteří trávili čas u televize. Televize Public se do peoplemetrů dostala díky agentuře At Media, která ji zastupuje při prodeji reklamních časů. Podobným způsobem At Media nechá měřit sledovanost dalších více než deseti tematických stanic, které vysílají převážně na kabelu a satelitu.
Televize Public je však vedle Óčka jedinou televizí zastupovanou firmou At Media, která vysílá přes pozemní vysílače. Diváci ji mohou naladit v celoplošné zemské digitální síti 3 společně se zpravodajským kanálem Z1 a křestanským rádiem Proglas.