Hlavní navigace

Největší hráči české mediální scény vystoupí na Czech Internet Foru

25. 8. 2016
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Kam směřuje česká mediální scéna? Budeme svědky mediální revoluce v režii Seznamu? Dá se bojovat kvalitním obsahem proti AdBlocku?

Server Lupa.cz pořádá již 11. ročník konference Czech Internet Forum. Ve středu 12. října v hotelu International Prague v Dejvicích budou pro všechny zájemce připraveny tři nabité programové sály, ve kterých vystoupí na čtyři desítky českých i zahraničních odborníků. Podělí se o aktuální trendy, tipy i zkušenosti. 

Média denně ovlivňují lidské myšlení na stovkách kanálů, marketing utváří nové a nové trendy a sociální sítě jsou čím dál tím mocnější. Jak na neustálé změny reagují giganti jako Seznam, Česká televize nebo O2? I o tom bude řeč na letošním ročníku Czech Internet Forum

To, že Seznam.cz staví své obsahové oddělení, už není žádnou novinkou. Do svých rukou to vzal samotný generální ředitel Seznamu Pavel Zima. A tak jsme už zaznamenali příchod známých novinářských tváří, testuje se výroba nových pořadů. Jaké jsou další plány a cíle české internetové jedničky? Jedinečnou příležitostí, jak se to dozvědět, je být u rozhovoru Pavla Zimy s Jánem Simkaničem

Vltava Labe Media (dříve Vltava Labe Press) byste dříve na internetu hledali marně. Vydavatelství působilo v digitální oblasti velmi pasivně. Se změnou majitelů a managementu se to ale rychle mění. Ředitel digitální divize Petr Bednář prozradí, kam směřuje jeden ze tří největších mediálních domů na českém trhu v segmentu digitálních médií. 

Dnes už není výjimkou si za kvalitní obsah připlatit. Jaká budoucnost čeká placený obsah? Je to cesta, jak uniknout před AdBlockem? Jaké příležitosti nabízí monetizace obsahu? I o tom bude prezentace generálního ředitele Economia Romana Latuskeho

O proměnách a budoucnosti českých médií budou mluvit i zástupci MAFRA Michal Hanák či šéfredaktor reportážní publicistiky České televize Marek Wollner.

Na trh médií pronikají i další, pro někoho možná překvapiví hráči. Doba kreditů a tlačítkových telefonů je totiž dávno pryč. A tak i mobilní operátoři zkouší své štěstí. O svůj pohled na současné fenomény digitálního světa se podělí jedna z nejzkušenějších osobností českých telekomunikací, generální ředitel O2 Tomáš Budník

AdBlock je v poslední době velkým strašákem pro vydavatelství, agentury i inzerenty. Existují však cesty, jak „adblokaře“ zastavit a obejít. Pokud chcete slyšet řadu tipů, jak účinně bojovat proti Adblocku, nepropásněte přednášku Johnnyho Ryana z irské společnosti PageFair. 

Proti AdBlocku se dá úspěšně bojovat i poutavým obsahem. To potvrdí i Kusuma Chumpuree-Reyntjes z německé agentury Unruly. Při přípravách reklamních strategií kladou velký důraz na emoce. A jsou velmi úspěšní. Těšit se tak můžete na její prezentaci, kde odhalí fungování emocí v marketingu. Chybět nebudou ani úspěšné triky. 

Czech Internet Forum nabízí opravdu nabitý program. Těšit se můžete na čtyři desítky přednášejících, ale míst v sálech je jen 500. Navíc při registraci do konce srpna získáte vstupenky za zvýhodněnou cenu. 

Tipy C

Tak neváhejte a zajistěte si vstupenky ještě dnes. Stačí vyplnit ONLINE FORMULÁŘ.

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Hlavními partnery jsou Adexpres a VLTAVA-LABE-MEDIA, a.s.. Partnery dále jsou Active24, AdActive, s.r.o., Adform, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard a.s., MojeID, SentiOne a T-Mobile. Mediálním partnerem je MediaGuru a MJournal. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).