Veřejně bude zobrazovat jen události veřejné, ale přístup získá ke všem, a nejen k nim. Řekne si také o další osobní údaje i o údaje přátel. (Ty nedostane jedině tehdy, jestliže jsou přátelé dotyčného uživatele natolik znalí Facebooku, že našli, kde sdílení svých údajů prostřednictvím aplikací přátel zamezit.)
Aplikace získá trvalý přístup k „událostem“ v profilu dotyčného a může tedy trvale doplňovat svou databázi včetně údajů o „účastnících“, a to často včetně údajů osobních. S tím ostatně formálně souhlasil každý, kdo se přihlásil účtem u Facebooku. Pokud souhlas nevyplývá dostatečně z přihlašovacího okna, pak je to spíše nectnost Facebooku samého, které Besocial, tak jako jistě i jiní, pouze využívá.
Na dotaz na obchodní záměr nám agentura potvrdila, že účelem projektu je sběr dat pro marketingové účely. Hodlá poskytovat služby pořadatelům akcí a uvažuje i o placených předních umístěních ve výpise akcí.