HARDWARE
Android hlásí 900 tisíc aktivací denně. Viz Android gets 900,000 activations daily
HTC se chystá ke koupi S3 Graphics, hlavním důvodem je posílení patentového portfolia. Je vhodné připomenout, že se HTC o tuto akvizici pokoušelo již loni. Viz HTC to complete S3 acquisition for 270-patent portfolio
Psion prodán, kupujícím je Motorola Solutions a cena 200 milionů dolarů. A teď můžete chvíli nostalgicky vzpomínat. Viz Motorola Solutions buys Psion for $200 million
WEBDESIGN, INTERNET
Umístění ve výsledcích Google má nejblíže k míře sdílení na Facebooku. Následuje počet zpětných odkazů. Souvislost lze najít i v počtech komentářů na Facebooku, líbí i tweetnutích. Viz Social Signals Highest Correlating Factors With Google Rankings
Yahoo Web Analytics končí. Viz Changes to Yahoo! Web Analytics’ Offerings
Vatikán si zažádal o vlastní doménu nejvyšší úrovně, .catholic – viz The Vatican Makes Bids for Top-Level Domain Status
SOFTWARE
BIAS končí zcela náhle a pouze s konstatováním o konci společnosti na jejím webu.
Nové mapy pro iOS se moc nelíbí. A to ani nemají ten zásadní problém, že bydlí v něčem tak exotickém jako je Česko… Apple's Maps App Is Worse Than Google Maps a iOS 6: On partners and partings, sources and sinks, and the dreaded word „open“ jsou vhodné čtení na toto téma. Druhý článek zmiňuje hlavní problémy – mapové podklady, chybějící informace o provozu a rychlost algoritmu pro vyhledávání tras. A samozřejmě, nebude ani Street View.
Užitečný tip pro vyzkoušení Windows 8 – bootovatelné USB, viz Tech Tip: Install Windows 8 Using a USB Drive, Dual-boot It
MARKETING
Facebook má „drobný“ problém, většina změn z uplynulého roku vedla k tomu, že hry jsou stále méně vidět. Nový pokus je reklama na hry v notifikacích. Viz Facebook tries promoting games with notifications
Nokia má nový TV spot na Lumia 900.
BEZPEČNOST, SOUKROMÍ, PRÁVO
Kdo nás na webu nejvíce „šmíruje“? Google a Facebook. V TOP 10 ale najdete i Twitter. Více v Report: Google, Facebook biggest web trackers
Dostat se do MySQL překvapivě není vůbec těžké. Prostě stačí tak dlouho zkoušet špatné heslo, až vám MySQL stejně povolí vstup. Fascinující chyba. Viz Simple authentication bypass for MySQL root revealed
Jak to vypadá, když Policie ČR dorazí do firmy kontrolovat legálnost software? Najdete v Jak se krade po Česku (1) – nelegální software a varování předem, je to drsné. Až tak, že vládnou pochyby o tom, zda nejde o hoax.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
„Engagement“ neboli zapojení zákazníků je více a více důvodem využití sociálních médií u prodejců. Paradoxně je méně a méně a méně používají jako pomůcku pro prodej. Říká to studie z června 2012. Více viz More Merchants Using Social Media For Engagement Than Prospecting
Apple Ping končí. V příští verzi iTunes už nebude, Apple místo toho využije možnosti partnerství s Facebook a Twitter. Viz Apple’s Ping to End With a Thud in Next Release of iTunes
Guy Kawasaki vysvětluje, proč miluje Google+ v Why I Love Google+
PopCap a Wooga opouštějí Google+ coby herní sociální platformu, viz Google+ loses key partners as PopCap, Wooga pull games
MOBILNÍ APLIKACE
Draw Something se dočká televizního zpracování. CBS se chystá spustit herní show založenou právě na Draw Something. Viz CBS to adapt Zynga game ‚Draw Something‘ for TV
iPhone (a chytré telefony vůbec) hodně zamával s trhem klasických navigací. Zajímavé čtení na toto téma hledejte v How Garmin Failed to See the iPhone Threat
STARTUPY A EKONOMIKA
Startup Summit byla podle všeho velmi veselá akce, komentáře od Michala Bláhy najdete v STARTUP SUMMIT 2012
Za špatné výsledky vstupu Facebooku na burzu může… NASDAQ, tedy burza. Viz Facebook Blames Nasdaq Errors For Its Weak Market Debut
INFOGRAFIKA
Zhruba 41 % projektů na Kickstarter.com neuspěje. Osobně bych řekl, že míra úspěchu je fantastická. Viz About 41% of Kickstarter Projects Fail [INFOGRAPHIC]
Infografika s detaily k devíti největším českým hudebním festivalům. Viz Infografika: hudební festivaly ke stažení
Periodická tabulka sociálních médií. Viz Marvel At This Periodic Table Of Social Media
Teens and Sharing Video: Is it Safe? se dívá na to, jakým způsobem se děti a mládež staví k online videu. A také k tomu, jestli je to bezpečné.
Co se (většinou) nedostalo do článků a stojí z právě uplynulého týdne za pozornost. Mohlo by se hodit, mohlo by zaujmout, možná to prostě jenom nějak tak uniklo v záplavě stovek článků a zpráv, které se uplynulém týdnu objevily. Ručně tříděné ze stovek zdrojů a tisíců přečtených zpráv. V drtivé většina zahraničních. Vzniká průběžně celý týden. Pokud chcete seriál sledovat, má vlastní štítek v podobě #TYDEN