Česká televize se dnes prostřednictvím ředitele zpravodajství Milana Fridricha ohradila proti způsobu, jakým nakládá nová plnoformátová digitální televize TV Barrandov s výsledky sledovanosti. Fridricha zvláště nemile překvapila tisková zpráva, kterou dnes po vydání otiskla některá média. Server DigiZone.cz ji vydal prostřednictvím vlastní zprávy. TV Barrandov se v ní označila za nejsledovanější televizi v rubrice Ostatní televize.
TV Barrandov po pěti měsících vysílání vévodí žebříčku tzv. „ostatních televizí“ a opakovaně bodovala jako 5. nejsledovanější televize v zemi,
uvedl dnes v tiskové zprávě místopředseda představenstva a ředitel marketingu TV Barrandov Janis Sidovský. Na toto vyjádření reagoval během několika hodin pro DigiZone.cz právě Milan Fridrich. Kategorie ostatní je jen jedna a v ní jsme všichni,
uvedl Fridrich.
Fridrichovi se nelíbilo tvrzení Sidovského právě proto, že Barrandov se označila jako nejsledovanější mezi tzv. ostatními televizemi. Zatímco Barrandov měl v červnu podíl na sledovanosti 1.91 %, ČT 24 dosáhla 2.12 %. ČT24 nevnímá nikoho jako konkurenci, ale jsme hrdí na svou práci a diváckou odezvu a byli bychom rádi, kdyby s námi kolegové z jiných televizí soupeřili o diváky programem, ne deformací žebříčků sledovanosti,
řekl ředitel zpravodajství Milan Fridrich.