Německá organizace na ochranu spotřebitelů dává Facebooku ultimátum

27. 8. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Federace německých spotřebitelských organizací viní Facebook z porušování soukromí uživatelů, nelíbí se jí nové aplikační centrum a Facebooku dala ultimátum. Buď se postará o nápravu, nebo může čekat právní kroky. Čas má Facebook do 4. září. Problém je automatické předávání informací uživatelů aplikacím bez jejich vědomí, jakým způsobem k němu ale konkrétně dochází Federace nijak neupřesnila. Bližší informace nakonec nenabízí ani pozdější zpráva Reuters, která je rozšířena pouze o další…

Federace německých spotřebitelských organizací viní Facebook z porušování soukromí uživatelů, nelíbí se jí nové aplikační centrum a Facebooku dala ultimátum. Buď se postará o nápravu, nebo může čekat právní kroky. Čas má Facebook do 4. září.

Problém je automatické předávání informací uživatelů aplikacím bez jejich vědomí, jakým způsobem k němu ale konkrétně dochází Federace nijak neupřesnila. Bližší informace nakonec nenabízí ani pozdější zpráva Reuters, která je rozšířena pouze o další historické případy toho, že Facebook má (zejména) v Německu dlouhodobě problémy. 

Zdroj: German consumer group sends Facebook ‘cease and desist’ warning over app privacy

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).