Hlavní navigace

Nemocnice nevyužívají Facebook dostatečně

Vojtěch Bednář

Ze studie , kterou provedly Verasoni AhHa! a Simon Associates Management Consultants na vzorku 120 amerických nemocnic, vyplývá, že většina amerických nemocnic má sice na Facebooku své stránky, ale nedostatečně využívá jejich potenciálu. Pouze 8 ze 120 nemocnic má na FB více jak 10 tisíc fanoušků. Méně než 40 procent nemocnic zveřejňuje obsah každý den, méně než 50 procent využívá FB kalendář událostí pro podporu pořádaných akcí. Většina nemocnic také nemá své diskusní fórum, které je mezi…

Ze studie , kterou provedly Verasoni AhHa! a Simon Associates Management Consultants na vzorku 120 amerických nemocnic, vyplývá, že většina amerických nemocnic má sice na Facebooku své stránky, ale nedostatečně využívá jejich potenciálu. Pouze 8 ze 120 nemocnic má na FB více jak 10 tisíc fanoušků. Méně než 40 procent nemocnic zveřejňuje obsah každý den, méně než 50 procent využívá FB kalendář událostí pro podporu pořádaných akcí. Většina nemocnic také nemá své diskusní fórum, které je mezi uživateli FB velmi oblíbené.

České nemocnice zatím příliš velkou aktivitu na Facebooku nevykazují. Většina z nich na FB vůbec není, případně jsou na této sociální síti přítomny pouze prostřednictvím neoficiálních stránek.

Našli jste v článku chybu?