Hlavní navigace

Neplatiče identifikovala STV pravděpodobně díky Digi TV a Sky Linku

13. 11. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

13. 11. 2007

Jména lidí, kteří neplatí Slovenské televizi koncesionářské poplatky, přesto, že jsou držiteli televizního přístroje, by mohla pocházet od provozovatelů satelitních platforem Digi TV a Sky Link. Polemizuje o tom slovenský server Mediálne.sk. Při objednávání Digi TV bylo součástí smlouvy přímo ve formuláři i prohlášení o placení koncesionářských poplatků STV. Podepisoval jsem smlouvu i toto prohlášení, uvedl pro Mediálne.sk jeden z jeho čtenářů.

Tisková mluvčí Slovenské televize Želmíra Habánová sice serveru potvrdila, že pokud operátor šíří její stanice, čestné prohlášení je standardní podmínkou STV, ale zároveň popřela, že to by znamenalo, že veřejnoprávní médium má jména neplatičů právě od satelitních operátorů.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.