Hlavní navigace

NetDirect chystá kompletní výměnu vnitřností svých e-shopů

26. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Isifa
Prototyp nové platformy už je na světě a momentálně se testuje. Firma ji chce do ostrého provozu nasadit na jaře.

Nová analytika, možnosti upravovat si obchod podle svých představ a integrace zákaznické podpory. To slibuje novinka od NetDirectu. Po dotestování by měla být nová platforma, jak tomu v NetDirectu říkají, k dispozici od března všem více než 2300 e-shopům ve stáji firmy.

„Vývoj nové platformy trval kolem dvou let. Investovali jsme do něj řádově miliony korun,“ říká Marek Krška z NetDirectu. Spolupracovali přitom s agenturou H1, která dostala na starost nový systém administrace. 

Šablonové e-shopy jsou na vzestupu. A všímají si toho i investoři. NetDirect už před dvěma lety koupilo Allegro a v Shoptetu také nedávno posílil svůj vliv Ondřej Tomek, který už v něm drží 70 procent. Firma má odhadovanou hodnotu kolem tří milionů dolarů.

DT2021

Podle analýzy Shoptetu využívá jejich a jim podobné služby už 56 procent tuzemských obchodů. Zhruba 38 procent e-shopů si postavili obchodníci na open source a asi 6 procent jich vzniklo na míru. 

Kamenem úrazu se při provozování e-shopu zhruba pro tři čtvrtiny majitelů stane neznalost online marketingu. „Mezi lidmi stále panuje představa, že založit si e-shop je záležitostí jednoho odpoledne. Až tak jednoduché to ale není. Je potřeba se předem velmi dobře připravit na všechny možné situace, které mohou nastat,“ říká Miroslav Uďan

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.