Hypoteticky: Mají kliku, že to sdílení moc nehoní, protože nebýt toho, že na to čučí sdíleně naše babi, tak jsem to už dávno odhlásil. Takže netflix může mít i kolonku v excelu s názvem "Díky sdílení to tihleti trotli platí" a napsat si tam jedničku za mě.
Ať mají všechny balíčky stejný rozlišení a nebudu si muset platit ten nejdražší balík a sdílet ho s rodinou. Ano, koukám na TV a chci kvalitní obraz, ne víc přístupů. Brácha to má stejně, takže to máme každý za půlku a manažeři brečí, že nemají čísla do grafů..
Ja mam koupeny nejvyssi predplatny a sdilime to mezi sebou 3, ja platim Netflix na oplatklu dostavam Youtube premium od jednoho a HBOGO od druhyho. Myslim ze to nejvyssi predplatny stoji 400CZK, to mi jako neprijde uplne nejmin. Pokud budu platit nejnizsi predplatny a k tomu pridam 2 ucty za 2 dolary, tak to bude stat pulku a to, ze klesne kvalita streamu ze 4K (nebo kolik to ted ma) me nejak extra netrapi, abych rekl pravdu. Vite jak to je, kdo chce vic.. nema nic, jen aby to Netflix zas neprestrelil a vic lidi nena*ral, nez naopak.
Že se Netflixu nelíbí "kamarádi z ulice" je dejme tomu pochopitelné.
Ovšem některé náznaky z jejich testování "omezení" působí tak, že mají snahu omezit i třeba situaci "syn se odstěhoval o kus vedle" či dokonce "dítě na koleji", což už tedy tak úplně korektní není (zejména když ve svých podmínkách jasnou definici domácnosti nemají).
Osobně si myslím, že si v Netflixu moc dobře uvědomují, že jsou na docela tenkém ledě, je to vidět i z reakcí jejich CEO. Právně mohou smlouvy doladit a pak vymáhat cokoli, jenže to taky může skončit další vlnou zrušených předplatných, což by jim situaci spíše zhoršilo. Těch 600 tisíc zrušených předplatných v Americe po posledním (přitom relativně mírném) zvýšení ceny je zřejmě docela děsí...
21. 4. 2022, 12:40 editováno autorem komentáře
Je dost možné, že až začne Netflix vymáhat individuální předplatné, přijde o víc předplatitelů než jich získá a zákaznickou podporu si zahltí stížnostmi lidí z jedné domácnosti, co byli vyhodnoceni jako sdíleči, protože někdo se připojil na dovolené, stáži apod.
22. 4. 2022, 06:40 editováno autorem komentáře
Používám HBO Max, Netflix nemám.
Netflix chce jediné: aby klienti dodržovali pravidla. Jen to zatím nějak striktně nevymáhal, což pocítil na penězích. A pocítí to i na úbytku klientů.
Jasně se přece píše: v rámci jedné domácnosti. Což, řekněme u tří kamarádů z jedné ulice jaksi neplatí... Zase to "pravidla platí pro ty druhé.."
Nemám problém zaplatit za to, co využívám. Asi tak.
Jasně, ale pak hromada indů a číňanů prodává přes online markety rodinný přístup přehlášený na někoho v zemi, kde je ten tarif nejlevnější a udělali si z toho regulérní business, to je celý problém. Jinak jim zase tolik nevadí, že se v dané lokalitě domluví 4 kamarádi.
Není potřeba nějaké definice, všichni vědí, co je "per household".
A jestli je "děsí" nějakých 600 tisíc, tak po druhém čtvrtletí asi budou zřejmě skákat z oken. Několik průzkumů, co jsem četl, předpovídá svorně pro 2Q 2022 úbytek 2 miliónů klientů ...
Přesně pokud nepůjde sdílet tak přestanu platit. Mě to za těch pár seriálu na co koukám nestojí a pokud by to nešlo mojí ženský nebo mě když sem pryč Tak ať si to strčí za klobouk.
Když je problém, že tarif je přihlášený na někoho v zemi, kde to mají levnější, tak ať to stojí na všech trzích stejně. Jednoduché.
A když jim vadí, že lidé sdílí rodinné předplatné, tak ať si nastaví, že třeba 20% času je služba v rámci rodiny využívané na jednom místě.
Tady si to zase někdo představuje jako Hurvínek válku...
Mluvíme o globální streamovací službě. Není možné, aby to všude "stálo stejně", nemáme jen jednu celosvětovou měnu (naštěstí), ale spoustu různých měn, zatížených různou inflací a různými regionálnímí vlivy. Od čeho byste odvozoval? Od dolaru? A když, tak od jakého? Od eura, japonského jenu, nebo snad od rublu? :-)