Netretail Holding ovládl ze 100 % největší slovinský e-shop mimovrste=)

3. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Po loňském vstupu na slovinský trh, kdy Netretail Holding koupil za 3 miliony eur menšinový podíl v tamním největším e-shopu mimovrste=), teď firma přistoupila k dalšímu kroku a ovládla obchod ze 100 %. „S týmem mimovrste=) už spolupracujeme víc než rok a za tu dobu se jasně ukázalo, že vstup na slovinský trh bylo správné rozhodnutí. Když jsme se stali strategickým investorem, věděli jsme, že vstupujeme na trh s velkým potenciálem. Pro akvizici jsme se rozhodli, protože vidíme řadu příležitostí…

Po loňském vstupu na slovinský trh, kdy Netretail Holding koupil za 3 miliony eur menšinový podíl v tamním největším e-shopu mimovrste=), teď firma přistoupila k dalšímu kroku a ovládla obchod ze 100 %.

„S týmem mimovrste=) už spolupracujeme víc než rok a za tu dobu se jasně ukázalo, že vstup na slovinský trh bylo správné rozhodnutí. Když jsme se stali strategickým investorem, věděli jsme, že vstupujeme na trh s velkým potenciálem. Pro akvizici jsme se rozhodli, protože vidíme řadu příležitostí pro budoucí rozvoj, a to jak na online trhu ve Slovinsku, tak v rámci celého regionu. Mimovrste=) je skvěle fungující společnost se zkušeným týmem. Velmi oceňujeme například jejich silnou orientaci na zákaznickou spokojenost,“ komentoval akvizici v tiskové zprávěgenerální ředitel Netretail Holding Ondřej Fryc.

MM Influenceři

Kolik peněz Netretail Holding do nákupu 100% podílu investoval, firma nezveřejnila. „Částka za dosud největší investici na slovinském online trhu byla vyplacena v hotovosti,“ stojí jen v tiskové zprávě. Obchod mimovrste=) (název ve slovinštině znamená „vyhněte se frontě“) měl v roce 2011 obrat 20 milionů eur.

Zdroj: Tisková zpráva

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).