Nizozemský regulátor dostal 2000 stížností na spamery

23. 7. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Po dvou měsících platnosti antispamového zákona přijal nizozemský regulátor telekomunikačního trhu přes 2000 stížností. Nizozemský zákon definuje spam jako nevyžádanou a obtěžující zprávu doručenou elektronicky. OPTA kvůli spamu dokonce zřídil zvláštní informační web. (DMEurope)

Po dvou měsících platnosti antispamového zákona přijal nizozemský regulátor telekomunikačního trhu přes 2000 stížností. Nizozemský zákon definuje spam jako nevyžádanou a obtěžující zprávu doručenou elektronicky. OPTA kvůli spamu dokonce zřídil zvláštní informační web. (DMEurope)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).