Hlavní navigace

Nova Cinema bodovala s Troškou i ve své cílovce, ČT pak s pardubickou

11. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
11. 10. 2011

UVNITŘ GRAFY Filmový kanál Nova Cinema v sobotu zaujal diváky díky komedii Slunce, seno, jahody nejen v cílové skupině 15+, jak jsme vás informovali již včera, ale také ve svojí cílovce 15–54. Stanice měla od 20 hodin podíl na publiku 20,20 %. Nova Cinema tak měla v ten den dokonce druhý nejsledovanější nezpravodajský pořad v kategorii diváků od 15 do 54 let. Skupina Nova vysílala Troškovu komedii letos už podruhé. I v únoru jí udělala velice pěkná čísla. Tehdy to byl v cílovce 15+ 1 268 tisíc diváků.

cif 24 - early cena - média

Z ARCHIVU: Seriál Znamení koně na ČT 1 v pátek porazil Novu: měl 1,3 milionu diváků

Česká televize o víkendu věnovala část svého vysílacího času Velké pardubické. Významný prostor, šest hodin, dostala na kanálu ČT 4 (od 11:25 do 17:33), přes dvě a půl hodiny simultánně pak i na ČT 1 (od 14:22 až 17:05). Hlavní dostih, vysílaný od 16:20 do 16:50 hodin, vidělo na programech ČT 1 a ČT 4 dohromady v průměru 1 milion 793 tisíc diváků, což bylo ve srovnání s loňským ročníkem o více než půl milionu více. Již osmé vítězství žokeje Josefa Váni tak v cílové skupině 15+ dosáhlo podílu na publiku 62,01 % (sledovanost 20,4 %), čímž ČT získala v daném čase téměř 2/3 TV trhu, uvedl tiskový mluvčí veřejnoprávního média Ladislav Šticha.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).