"Jednání s firmami jako je UPC nebo Telefónica O2 jsou vždycky delší" , myslím, že tohle znají jejich klienti až moc dobře, dovolat se na operátora je vždy na vraždu...
-----------------
to bohužel potvrzuji. Na druhou stranu když už tam člověk zná jméno/email nějakého technika tak mu dokáží poradit docela dobře. Mám kontakt na jednoho ještě z doby KabelNETu v naší oblasti a pomohl mě vždy.
Jak UPC rostlo, osobní přístup a zákaznická podpora obecně (oficiální cestou dosažitelné) šli naneštěstí pod kytičky.
Myslím,že pro ty co si již dávno platí některou z nabídek je zadarmo,protože by si tu službu platili i bez tohoto rádoby filmového kanálu.No a ti ostatní si zcela určitě kvuli tomuto kanálu nebudou zřizovat jakoukoliv placenou službu a v klidu si počkají až bude tato parodie na filmový kanál zařazena do DVB-T.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).