Tematický kanál Nova Cinema zahájil 15. října v Praze a Brně dvoutýdenní reklamní kampaň, která má tento kanál dostat do podvědomí divácké veřejnosti, popř. jí ho připomenout. Všiml si toho časopis Marketing&Media. S kampaní se mohou setkat obyvatelé zmíněných měst na tzv. CLV, což jsou osvětlené reklamní plochy od společnosti JCDecaux, které je možné potkat na frekventovaných místech, jako jsou hlavní komunikace a zastávky MHD. Na vizuálech se objevuje pět motivů – seriály, thrillery, romantika, rodina a hvězdný reportér.
Kampaň na Novu Cinemu není rozhodně náhodná. Nedávno se vedení společnosti CME rozhodlo, že tento kanál využije jako bonusový pro šíření v DVB-T za přistoupení k TPP. Objevit by se měl v multiplexu 2 Českých Radiokomunikací. Nova Cinema ale ještě nepožádala Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o vydání tzv. bonusové licence. 21. září se televize představila s novou grafikou i logem a uvedla do vysílání některé novinky jako je 10 nej… z Hollywoodu, Hvězdný reportér nebo Scéna.
ČTĚTE TAKÉ:
Nova Cinema ode dneška s novým logem a grafikou
Nova Cinema byla ve druhém čtvrtletí dostupná jen 15 procentům diváků
Nova využije bonusovou licenci pro Novu Cinemu