Hlavní navigace

Nova Cinema se reklamní kampaní připomíná divákům

27. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

27. 10. 2008

Tematický kanál Nova Cinema zahájil 15. října v Praze a Brně dvoutýdenní reklamní kampaň, která má tento kanál dostat do podvědomí divácké veřejnosti, popř. jí ho připomenout. Všiml si toho časopis Marketing&Media. S kampaní se mohou setkat obyvatelé zmíněných měst na tzv. CLV, což jsou osvětlené reklamní plochy od společnosti JCDecaux, které je možné potkat na frekventovaných místech, jako jsou hlavní komunikace a zastávky MHD. Na vizuálech se objevuje pět motivů – seriály, thrillery, romantika, rodina a hvězdný reportér.

WT100 persony

Kampaň na Novu Cinemu není rozhodně náhodná. Nedávno se vedení společnosti CME rozhodlo, že tento kanál využije jako bonusový pro šíření v DVB-T za přistoupení k TPP. Objevit by se měl v multiplexu 2 Českých Radiokomunikací. Nova Cinema ale ještě nepožádala Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o vydání tzv. bonusové licence. 21. září se televize představila s novou grafikou i logem a uvedla do vysílání některé novinky jako je 10 nej… z Hollywoodu, Hvězdný reportér nebo Scéna.

ČTĚTE TAKÉ:
Nova Cinema ode dneška s novým logem a grafikou
Nova Cinema byla ve druhém čtvrtletí dostupná jen 15 procentům diváků
Nova využije bonusovou licenci pro Novu Cinemu

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.