UVNITŘ GRAF Nejsledovanějším pořadem Novy Cinema od jejího vzniku se stala slavná česká komedie Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách, kterou stanice vysílala na Pondělí Velikonoční od 20 hodin. Podle mluvčí Novy Michaely Fričové si ji nenechalo ujít 611 tisíc dospělých diváků. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova cílí při prodeji reklamy, komedie dosáhla podílu 20,08 procenta a Nova Cinema tak byla v době jejího vysílání druhou nejsledovanější televizí na trhu po mateřské Nově.
Film zaujal divačky i diváky napříč všemi věkovými kategoriemi, nejlepších výsledků však dosáhl u mladých divaček ve věku 15 až 24 let s podílem na sledovanosti téměř 23 procent. Diváci zůstali Nově Cinemě věrní i při sledování druhého primetimového filmu – ruského fantasy filmu Vlkodav z rodu Šedých psů. Ten zaznamenal podíl na sledovanosti v D 15–54 ve výši 14,80 procenta,
uvedla Fričová.
![](https://i.iinfo.cz/urs/Mracek-130382649480881.jpg)
Souhrnný podíl Novy a Novy Cinema u publika ve věku od 15 do 54 dosáhl o pondělním prime time mezi 19:00 a 23:00 hod. průměrné hodnoty 47,58 procenta. Nova si pro letošek stanovila za cíl udržení souhrnného podílu ve večerních časech nad 40 procenty.