Televizní znělky, tedy takzvané identy, tentokrát s vánoční tematikou, nasadily v uplynulých dnech komerční televize Nova a Prima. Zatímco první volně navazuje na kampaň „Jsme součástí vašich příběhů“, druhá z nich rozvíjí motto „Je Prima být spolu“. Koncept zimních identů Novy je založen na hře s magickou mocí světla. Světlo jako symbol rozzářené vánoční atmosféry je v naší kampani zdrojem překvapení, hravé radosti, kreativity a sdílení emocí. Světlo podněcuje děj, který zažehne kruh s logem naší televize a rozzáří atmosféru okolo něj,
konstatoval Alan Záruba, kreativní ředitel skupiny Nova.
ČTĚTE TAKÉ: Stanice Óčka nasazují vánoční vizuál, chystají sváteční programové schéma
Kreativní ředitel skupiny Prima Michal Pacina, pod jehož vedením vznikaly nové znělky komerční televizní dvojky, uvedl: Některé tváře našeho zpravodajství, publicistiky, zábavy a seriálů vystupují v lehce stylizovaných situacích na různá témata, která souvisejí s jejich pořady a osobnostmi. Takže Zdeněk Pohlreich ví, že je Prima to rozpálit. Josef Klíma, že je Prima objevovat a Petra Hřebíčková, že je Prima si hrát. Mladí hrdinové našich Vinařů si zase užívají, že je Prima být spolu, a to samé přeje svým divákům i TV Prima.
Ze známých tváří se tu objevují mimo jiné Karel Vořísek s Klárou Doležalovou, Zdeněk Pohlreich nebo Iva Kubelková.