Nova jedná s O2 o setrvání kanálů Nova Sport, od 2. července by mohly z nabídky O2 TV vypadnout

29. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

AKTUALIZACE – Vyjádření Novy hovoří jasně o ukončení smlouvy o distribuci kanálů Nova Sport v rámci O2 TV. Podle O2 jednání nadále pokračují.

Ranní vyjádření televize Nova, rozeslané novinářům, hovoří jasně. Stanice Nova Sport 1 a Nova Sport 2 nebudou pro zákazníky O2 od 2. 7. dostupné z důvodu ukončení smlouvy o distribuci. TV Nova je připravena pokračovat s distribucí stanic dle standardních tržních podmínek. Na závěr Nova upozornila, že stanice Nova Sport zůstávají dostupné u více než šedesáti ostatních operátorů a na internetové platformě Voyo.


Autor: O2

Lucie Pecháčková

O2 i UPC: náklady na šíření enormně rostou

Reakce tiskového oddělení operátora už tak striktní není. Společnost O2 i nadále pokračuje v jednáních o smlouvě na sportovní kanály Nova Sport, uvádí se ve vyjádření společnosti. Kamenem úrazu je pochopitelně cena, jak potvrzuje i Lucie Pecháčková z tiskového oddělení O2. Je pravda, že cena, kterou požaduje Nova za práva na vysílání, je s ohledem na velmi omezený exkluzivní obsah sportovních kanálů, který se v čase zmenšuje, neúměrně vysoká, uvedla pro DigiZone Pecháčková.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Nakolik tedy divákům O2 TV hrozí výpadek kanálů Nova Sport a nakolik se ocitli v pozici rukojmích během vyjednávání o ceně za šíření kanálů televize Nova, není v tuto chvíli úplně zřejmé. Podobná jednání pak probíhají i s ostatními operátory a jedním z největších je kabelové UPC.


Autor: Karel Choc

Jaroslav Kolár

Společnost UPC soustavně rokuje s více programmery a vysílateli, potvrdil pro DigiZone tiskový mluvčí UPC Jaroslav Kolár. Vzhledem k obchodní povaze těchto jednání se k nim ale odmítl dále vyjadřovat. Mohu pouze potvrdit, že požadavky na poplatky za retransmisi, dokonce i u volně dostupných programů, a další práva pro Go služby a Replay ve formě zpětného zhlédnutí a archívu extrémně rostou, doplnil Kolár.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).